[size=125]Velkommen til Asianet.no[/size]

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Ukjent dinosaur oppdaget i Thailand

Svar
Brukeravatar
tdr
Sted: Norge
x 1410
Kontakt:

12 okt 2019, 17:25

En hittil ukjent art av dinosaur med tenner som ligner på haiens har blitt oppdaget i Thailand. Dette kom frem fra forskning publisert onsdag denne uken.

Dinosauren har fått navnet Siamraptor Suwati og skal ha levt for 115 millioner år siden. Antakelser tyder på at rovdyret har kunne blitt minst 8 meter langt.

New species of predatory dinosaur with 'shark-like' teeth discovered in Thailand
A new species of predatory dinosaur with shark-like teeth has been discovered in Thailand, according to research published on Wednesday.

Researchers from Nakhon Ratchasima Rajabhat University (NRRU), Thailand, and Fukui Prefectural University (FPU), Japan, believe the dinosaur, which they have named Siamraptor suwati, was a top predator around 115 million years ago. It is thought to have been at least 8 meters long.

Their study, which is part of the Japan-Thailand Dinosaur Project, was published in the open-access PLOS ONE journal.
4 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
MrDemongas
x 236

12 okt 2019, 18:03

Arten har overlevd og kalles nå med navn: Isanbitches. Jeg er selv gift med en og jeg elsker henne ove alt på jord. Hun har slutta å legge egg, men kan glefse ganske kraftig når hun ser et bytte. Oftest sulten og i jaktmodus. På ingen måte en truet art. :twisted:
6 x
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»