Usirkulert eller sirkulert gull?

Reinkarnert Pelle
Innlegg: 451
Registrert: 13 mar 2020, 14:54

#71

Er overbevist om at for noen er ett menneske mer verdt en gull,
Livet mitt er en dans på nevroser :D
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#72

Kolami skrev: 07 apr 2020, 08:47 Vel, hvis regjeringen fortsetter å holde stengt så kan vi bare kose oss med en bonus om å se prisen gå enda mer opp...den går nok opp uansett skal jeg tro på de jeg følger.

.men mot NOK så går den kanskje mye høyere enn den ville gjort i utganspunktet..Men jeg tror på en pris på gull mye høyere enn 2000 dollar..Det går så dårlig i verden nå...virkelig dårlig..safe heaven er ikke akkurat aksje

r..men gull og sølv er vanskelig å få tak i..

..politikerne vet ikke hva de driver med uansett :roll: alle har synsing og meninger..men fakta er der...corona er ikke noe å få panikk over statistiskt, viktig å holde hodet kaldt og se verden som den er..

21% av det private har fått sparken, vel de kaller det permisjon btw..ingen i det offentlige har mistet jobben

...og mange av disse jobbene i det private er ikke der senere for de aller fleste..det er en krise ingen snakker om..nesten 1/4 av de private sysselsatte er uten jobb og det økes med noen tusen hele tiden hehe...blodbad...akkurat som musen og elefanten, panikk..
veit ikke hvor en kan handle gull i disse dager!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#73

riflefish skrev: 07 apr 2020, 10:14 veit ikke hvor en kan handle gull i disse dager!
joa..det har gåttr tomt i butikken her i Bangkok..går kuni 1 gram om dagen eller kinesiskt gull som jeg ikke kjøper....så mange thaier må handle mye gull tenkes det i disse tider?

i norge vet jeg..men jeg handler kun i gram i thailand..onse koster altfor mye for meg, som i Norge..kun sølv i Norge..
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#74

Kolami skrev: 07 apr 2020, 10:41 joa..det har gåttr tomt i butikken her i Bangkok..går kuni 1 gram om dagen eller kinesiskt gull som jeg ikke kjøper....så mange thaier må handle mye gull tenkes det i disse tider?

i norge vet jeg..men jeg handler kun i gram i thailand..onse koster altfor mye for meg, som i Norge..kun sølv i Norge..
men de er vel stengt de også😉
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#75

riflefish skrev: 07 apr 2020, 11:49 men de er vel stengt de også😉
Du har nok rett..men kanskje noen fortsatt leverer på døra..


https://www.ylgprecious.co.th/en/index.php


jeg vet ikke om de gjør det nå..
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1153
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#77

Kolami skrev: 07 apr 2020, 10:41 joa..det har gåttr tomt i butikken her i Bangkok..går kuni 1 gram om dagen eller kinesiskt gull som jeg ikke kjøper....så mange thaier må handle mye gull tenkes det i disse tider?

i norge vet jeg..men jeg handler kun i gram i thailand..onse koster altfor mye for meg, som i Norge..kun sølv i Norge..
Sånn ca. 2.Baht gull i mnd. ( ca. 53000 Baht mnd. x 12 = 636000,00 Baht pr. år ) Kan bli en brukende pensjon ut av dette. :lol:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#78

Skulle nok kjøpt mer gull, men det skal jo lagres også!

🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#79

Nå må dere slutte å krangle. Legg heller frem saklig argumenter enn å rakke ned på hverandre. Vi (dere) er bedre enn som så. Vi har kun hverandre og det er det vi har. Jeg setter pris på en god diskusjon, men pls... gjør hverandre gode!
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#80

MrDemongas skrev: 03 mai 2020, 15:59 Nå må dere slutte å krangle. Legg heller frem saklig argumenter enn å rakke ned på hverandre. Vi (dere) er bedre enn som så. Vi har kun hverandre og det er det vi har. Jeg setter pris på en god diskusjon, men pls... gjør hverandre gode!
det er vel bare en som til de grader sporer

av her!,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Generelt»