Stygge rykter om Thailand på TV2

Låst
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#1

Tre dager etter at britiske og amerikanske tabloidaviser rapporterte om dødsstraff for turister i Thailand kastet TV2 seg over «nyheten». Det stemmer at ordet dødsstraff sto nevnt i en artikkel i Bangkok Post for en måned siden, men det dreide seg om bevisste terrorhandlinger, ikke uskyldige turister.

https://www.thailandstidende.com/compon ... FUFMPHW4xg
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#2

Tja har vært på nyhetene i de store Amerikanske tv nyhetene også,,men jeg registrer at jeg banner så mye i kjærka så holder kjeft
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#3

Stenger tråden og viser til forumsreglene. Å sitere innhold med linker til andre nettsteder uten å ha noe å si selv om det som står er IKKE tillatt. Sitert innhold skal også stå frem på en måte
slik at det er tydelig at det er innhold som man ikke har skrevet selv.


Ved all kopiering av innhold gjelder lover om opphavsrett og Asianet må vurdere skjuling av kopiert innhold hvor det ikke er tydelig at det er sitater med kildehenvisning som refereres til.


Forumsreglene:

«Kun linker er ikke av interesse. Skal du legge inn linker til annet innhold må du ha noe å si om emnet linkene omhandler.
Mange klikker ikke linker uten å vite noe om hva det gjelder.

Hvis du siterer innhold fra andre nettsteder skal du kun sitere ingress. Kopiering av hele artikler er IKKE tillatt.»

Merk at man skal ha noe å si om det som kopieres og linkes til!


Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Låst

Gå tilbake til «Generelt»