Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Stygge rykter om Thailand på TV2

Låst
chelsea
Sted: Bangkok
x 347

09 apr 2019, 13:19

Tre dager etter at britiske og amerikanske tabloidaviser rapporterte om dødsstraff for turister i Thailand kastet TV2 seg over «nyheten». Det stemmer at ordet dødsstraff sto nevnt i en artikkel i Bangkok Post for en måned siden, men det dreide seg om bevisste terrorhandlinger, ikke uskyldige turister.

https://www.thailandstidende.com/compon ... FUFMPHW4xg
0 x
Wood1958
x 262

09 apr 2019, 13:24

Tja har vært på nyhetene i de store Amerikanske tv nyhetene også,,men jeg registrer at jeg banner så mye i kjærka så holder kjeft
0 x
Brukeravatar
tdr
Sted: Norge
x 1183
Kontakt:

09 apr 2019, 15:59

Stenger tråden og viser til forumsreglene. Å sitere innhold med linker til andre nettsteder uten å ha noe å si selv om det som står er IKKE tillatt. Sitert innhold skal også stå frem på en måte
slik at det er tydelig at det er innhold som man ikke har skrevet selv.

Ved all kopiering av innhold gjelder lover om opphavsrett og Asianet må vurdere skjuling av kopiert innhold hvor det ikke er tydelig at det er sitater med kildehenvisning som refereres til.

Forumsreglene:

«Kun linker er ikke av interesse. Skal du legge inn linker til annet innhold må du ha noe å si om emnet linkene omhandler.
Mange klikker ikke linker uten å vite noe om hva det gjelder.

Hvis du siterer innhold fra andre nettsteder skal du kun sitere ingress. Kopiering av hele artikler er IKKE tillatt.»

Merk at man skal ha noe å si om det som kopieres og linkes til!

0 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Låst

Gå tilbake til «Generelt»