Thailands økonomi , og valuta svingninger

Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

industrien bruker mere og mere gull,mange kjøper gull for tiden både land og personer, om man ikke finner mer gull kilder er det tomt om 40 år
det m uroen i verden spiller også sterkt inn på
gull priser,
det er ikke for sent og handle men
nå er gull dyrt
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
MrDemongas

Warren Buffett satser ikke på gull. Han sier verdens totale gullbeholdning, rent fysisk, er ca to olympiske svømmebassenger. Jeg vet ikke om sammenligningen med bassenger er relevant, men en mangel på ting, enten det er tulipanløker eller gull, det viser at mennesket er lett å lede inn i svermeriet om rikdom og berømmelse.
Jeg eier ikke noe gull, men har to gullunger. Det får klare seg.
Men jeg har basseng og det for klare seg med vann.
Håper det går bra med deg Rifle"
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

MrDemongas skrev: 29 mai 2024, 10:54 Warren Buffett satser ikke på gull. Han sier verdens totale gullbeholdning, rent fysisk, er ca to olympiske svømmebassenger. Jeg vet ikke om sammenligningen med bassenger er relevant, men en mangel på ting, enten det er tulipanløker eller gull, det viser at mennesket er lett å lede inn i svermeriet om rikdom og berømmelse.
Jeg eier ikke noe gull, men har to gullunger. Det får klare seg.
Men jeg har basseng og det for klare seg med vann.
Håper det går bra med deg Rifle"
Det er en vesentlig forskjell på å investere i 1 kg fysisk gull for Ola, enn å spekulere i papir gull for Warren.

Er jo spekulasjoner om gull hvelvet i New York inneholder så mye gull som de opplyser.
🌞
MrDemongas

Fysisk gull er ikke sikrere en "papirgull. David Copperfield tryllet jo vekk Fort Nox! :shock:
Svar

Gå tilbake til «Økonomi og næringsliv»