Fotball VM 2018
Haha!!!! Huff...tror det er en Marokkaner som kommer til å slite litt med denne kampen...
Flirte litt når kommentatorene kritiserte Iran for å hale ut tiden. Var jo litt som å se norsk strategi dette
Drillo må jo ha vært stor tilhenger av Irans spill
Underholdende kamp men få mål.
Flirte litt når kommentatorene kritiserte Iran for å hale ut tiden. Var jo litt som å se norsk strategi dette
Underholdende kamp men få mål.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Latterlig at Ronaldo scorer på frispark akkurat i denne kampen..mannen har kanskje scoret 8 mål på de siste 100 frisparkene eller no..
Sist redigert av Kolami den 15 jun 2018, 22:14, redigert 1 gang totalt.
Etter noen kjedelige kamper var det godt med litt fart og kvalitet på banen. Hadde håpet på Spania. Var kanskje best på banen, men gjorde noen rare ting i forsvar. Stor keepertabbe fra de Gea. Og Ronaldo kostet meg ca 2000,- i gevinst på oddsen
Har tro på mange spennende kamper på høyt nivå etterhvert. Er jo bare dag 2 nå
Har tro på mange spennende kamper på høyt nivå etterhvert. Er jo bare dag 2 nå
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Ja helt latterlig at tidenes Europeiske mål skårer og kanskje verdens beste spiller skulle skåre det målet.....Kolami skrev:
Latterlig at Ronaldo scorer på frispark akkurat i denne kampen..mannen har kanskje scoret 8 mål på de siste 100 frisparkene eller no..
Sent from my E5823 using Tapatalk
Du som spiller på oddsen, husk varsomhet nå datdr skrev: ↑15 jun 2018, 22:11 Etter noen kjedelige kamper var det godt med litt fart og kvalitet på banen. Hadde håpet på Spania. Var kanskje best på banen, men gjorde noen rare ting i forsvar. Stor keepertabbe fra de Gea. Og Ronaldo kostet meg ca 2000,- i gevinst på oddsen![]()
Har tro på mange spennende kamper på høyt nivå etterhvert. Er jo bare dag 2 nå![]()
Hilsen en som har jobbet noen år som oddssetter
Begge lagene går selvsagt videre fra gruppa, så resultatet i denne kan de leve med begge to. Men det blir en målforskjellsduell om å vinne pulja, og det kan fort bli en litt taktisk tredjekamp, avhengig av hvem som venter i respektive 8.delsfinaler..
Taim vil shåw, som det heter
Ja, og i VM har han vel aldri scoret på frispark på 20 forsøk..
Men allikevel, jeg satt bare og venta på at målet skulle komme i denne settingen. 2-3 mot erkerivalen, noen få minutter igjen, og Ronaldo tar sats..
Min første tanke da den lå i nota var: Are you freakin` kidding me..?