Bevare meg vel ! Med nytt nick ?MrDemongas skrev: ↑01 des 2017, 22:30 Da er det bare å ønske den høyt respekterte og elskede Jolly velkommen til AN.![]()
Er dette den samme gamle visa som med Asiaforum.
Man kan godt si at det ene ikke utelukker det andre. Men poster man i AF øker høyst sannsynlig mulighetene for at etternølerne drøyer enda lengre med overgang. Eller i verste fall kommer de ikke hit i det hele tatt. Så heller ikke i dette tilfellet får man ikke både i pose og sekk. Men ser at antall medlemmer øker jamt og trutt.
Diskusjon om nye nick og hvem som står bak er unødvendig. Medlemmene her trenger ikke benytte samme nick som på andre forum. Gjør de det allikevel er det etter min mening en fordel da man ofte «kjenner de» fra før.
Det som er viktig er hva de skriver og hvordan ting skrives. Stort sett har vi hatt en veldig positiv start med få unntak, og jeg ser frem til at vi fortsetter i samme stilen. Uenige meninger er greit, men de skal diskuteres på en hyggelig måte.
Hvis noen har nye nick og ønsker fortelle om det så finnes denne tråden
Det som er viktig er hva de skriver og hvordan ting skrives. Stort sett har vi hatt en veldig positiv start med få unntak, og jeg ser frem til at vi fortsetter i samme stilen. Uenige meninger er greit, men de skal diskuteres på en hyggelig måte.
Hvis noen har nye nick og ønsker fortelle om det så finnes denne tråden
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Skremmende å se hvor mye spam som dukker opp i alle mulige tråder på AF. Er det bare 1 person som holder på eller er det et nettverk som har satt seg fore å ta rotta på AF?
Slik sett er jo Asianet en trygg havn med kontroll. AF har tydeligvis åpnet slusene til "helvete"
Stakkars Helmax! Han burde få en fin liten julegave som takk for innsatsen.
Slik sett er jo Asianet en trygg havn med kontroll. AF har tydeligvis åpnet slusene til "helvete"
Stakkars Helmax! Han burde få en fin liten julegave som takk for innsatsen.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
De kom jo først etter jeg gjorde oppmerksom på at det var noe galt med verifiseringsprosessen for nye brukere. Så NOE ble gjort, men tydligvis litt for mye.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Han er nok ikke interessert i å legge penger i forumet. Det å stoppe dem krever sannsynligvis oppgradert firmware. Åpna han for nyregistreringer uten å ha kontroll på det dusinet eller så med nye spam-brukere som har registrert seg daglig det siste året, åpna han portene til helvete.
Har vel sagt det før: Kan ikke begripe at noen fortsatt gidder. La forumet og eieren seile sin egen sjø. Da kommer også de siste brukerne over hit.
Og hvis noen har noe viktig de har skrevet på forumet: Kopier det og legg det inn her. Er jo ikke verre.
Har vel sagt det før: Kan ikke begripe at noen fortsatt gidder. La forumet og eieren seile sin egen sjø. Da kommer også de siste brukerne over hit.
Og hvis noen har noe viktig de har skrevet på forumet: Kopier det og legg det inn her. Er jo ikke verre.