Norwegian er seiglivet

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

gunners skrev: 25 mai 2020, 10:53 Blir ikke helt klok på denne Norwegian aksjen. I dag, mandag, har aksjen steget 8,8 prosent og kurs 3,20 kroner med en omsetning på128 millioner kl 10.30. Selskapet taper jo penger hver eneste dag. Må vel være enkelte leasingselskap som selger seg ut, men hvem er kjøperne ??? Noe kjøpes nok av såkalte "shortere", men det kan også tyde på at noen hamstrer aksjer med tanke på fremtidig oppkjøp. Jeg tjente riktignok 3000-4000 kroner på aksjen, men tør ikke gå inn igjen. Dessuten har jeg tapt dobbelt så mye på andre aksjer. Børsmarkedet er skummelt. Regner med at det før eller siden kommer et nytt krakk.
vel, kurs og valuta er noe selv de med x antall
master grader og proffesorer mm ikke klarer og treffe, aksje og valuta markedet er
lite forusigbart,
noen som har nok $€£ dem bommer, og noen treffer,
i norge i gamledager for 30-40 årsiden
traff hegnar,
vel om han treffer som da veit jeg ikke
soedalen er en luring
det er vel påtroppene. mr tangen også,
vel jeg holder meg unna det spillet, og valuta
men en må kun ha teft og kunne tape for og vinne
hdge fond geni georg sorro,
har truffet og har teft,
vel de 5-600 i pensjonsfond utland
har da også klart det
selvom jeg « om jeg hadde hatt en hatt»
hadde satt penga i gull,
( ikke diamanter der bestemmes kuresen av de beers jøder og russere)
menekte topp kvalitet smaragder og rubiner,
men her må en kunne litt! om gemologi,
farga steiner er ikke kartell styrt!
😂
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Reinkarnert Pelle

Ser de skal begynne med gruvedrift på månen, kanskje de finner enorme gullforekomster der slik at denne svekkes i verdi :shock:

Kanskje det blir kobber eller gråstein som blir fremtidens verdi ?

Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert :idea:
Livet mitt er en dans på nevroser :D
wiking

Kineserne har jo kommet inn på eiersiden av Norwegian.
You Never walk Alone :D
gunners

quote][/
Mye rett i det du skriver, Riflefish. Hegnar var mer treffsikker i "gamle" dager. Og hvem husker ikke dette "geniet/idioten" Idar Vollvik som kjøpte mobilselskapet Chess for 4 millioner og Sense for 525 millionr og fire år senere solgte det for 2,4 milliarder og tjente selv 1 milliard. På børsen styrte han flere ganger kursen på Statoil. Tapte til slutt 750 millioner.
Det endte jo med at han ble. slått konkurs
gunners

N0rwegian aksjen er nå oppe i 4,50 kroner, den prisen leasingselskapene fikk da de konverterte gjeld til aksjer. Den har steget enormt på kort tid, og bare i dag etter børsåpning hadde den steget den 20 prosent på 25 minutter og med en omsetning på over 100 millioner. Jeg er ingen aksjeekspert, men slik jeg ser det lukter det oppkjøp lang vei. De som hamstrer disse aksjene må jo vite at de, med selskapet enorme gjeld og med fly på bakken egentlig ikke har noen verdi av betydning.
Brukeravatar
riflefish

gunners skrev: 26 mai 2020, 09:42 N0rwegian aksjen er nå oppe i 4,50 kroner, den prisen leasingselskapene fikk da de konverterte gjeld til aksjer. Den har steget enormt på kort tid, og bare i dag etter børsåpning hadde den steget den 20 prosent på 25 minutter og med en omsetning på over 100 millioner. Jeg er ingen aksjeekspert, men slik jeg ser det lukter det oppkjøp lang vei. De som hamstrer disse aksjene må jo vite at de, med selskapet enorme gjeld og med fly på bakken egentlig ikke har noen verdi av betydning.
de sier det er mange triks i lodu!
men flere innen aksjehandel,
anmeno

gunners skrev: 26 mai 2020, 09:42 N0rwegian aksjen er nå oppe i 4,50 kroner, den prisen leasingselskapene fikk da de konverterte gjeld til aksjer. Den har steget enormt på kort tid, og bare i dag etter børsåpning hadde den steget den 20 prosent på 25 minutter og med en omsetning på over 100 millioner. Jeg er ingen aksjeekspert, men slik jeg ser det lukter det oppkjøp lang vei. De som hamstrer disse aksjene må jo vite at de, med selskapet enorme gjeld og med fly på bakken egentlig ikke har noen verdi av betydning.
Jeg tror heller at Norwegian har blitt det nye Opticom for daytradere.
gunners

Anmeno. Så ille som det endte med dette it-selskapet Opticom skal vanskelig gjøres. Selskapet var jo en stor bløff som sikkert kostet skjorta og mer enn det for mange. Tror nok at de leasingselskapene som ønsket å selge seg ut nå har gjort det. Er det ikke oppkjøp , men det som du antyder, så vil nok mange daytradere tape penger. Mitt tips, såfremt ikke oppkjøp, er at aksjen etter hvert vil falle ganske kraftig i verdi.
Brukeravatar
riflefish

gunners skrev: 26 mai 2020, 18:02 Anmeno. Så ille som det endte med dette it-selskapet Opticom skal vanskelig gjøres. Selskapet var jo en stor bløff som sikkert kostet skjorta og mer enn det for mange. Tror nok at de leasingselskapene som ønsket å selge seg ut nå har gjort det. Er det ikke oppkjøp , men det som du antyder, så vil nok mange daytradere tape penger. Mitt tips, såfremt ikke oppkjøp, er at aksjen etter hvert vil falle ganske kraftig i verdi.
mitt tips er og holde seg laaangt unna aksjer
jeg kjenner såpass mange « eksperter» som er blitt raka fant!
daytrsding er reine rulletten der 10 %
tjener
noen går brak even men 60-70 %
taper!
kjøp gull i steden😂
anmeno

gunners skrev: 26 mai 2020, 18:02 Anmeno. Så ille som det endte med dette it-selskapet Opticom skal vanskelig gjøres. Selskapet var jo en stor bløff som sikkert kostet skjorta og mer enn det for mange. Tror nok at de leasingselskapene som ønsket å selge seg ut nå har gjort det. Er det ikke oppkjøp , men det som du antyder, så vil nok mange daytradere tape penger. Mitt tips, såfremt ikke oppkjøp, er at aksjen etter hvert vil falle ganske kraftig i verdi.
Har en bekjent som tjente 10 000 000 på Opticom, han ville at jeg skulle være med og investere også, men jeg sa at det selskapet kun var luft, jeg hadde rett men han ble rik og har ikke jobbet siden han tok ut den gevinsten.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»