Og hva slags skinnoperasjoner utfører de av kontroll? Ser i falangers vesker, og alle kjøpesenter i byen har satt i stikkontakten til metalldetektoren igjen, så det piper hver gang noen går inn, men ingen sjekker noen ting. Kontrollene på veiene har nok tatt til igjen, og skaper lange køer inn til byene, men foruten det så går livet videre som vanlig. Dette var kun en markering og knapt nok det.
3 mindre explosoner i bangkok
-
MrDemongas
Jeg tror BKK og Thailand bare har sett begynnelsen på problemet. Problemet er islam.
For 10-12 år siden var det lite skaut og spøkelseskladder å se. Nå er hvert tiende damemenneske som tar public transport i BKK innetullet i en eller annen islammarkør.
Jeg har gjort tellinga, og det over flere dager og flere plasser. Når 10% er passert, da er slaget i gang. Det er bare å ta sine forholdsregler.
For 10-12 år siden var det lite skaut og spøkelseskladder å se. Nå er hvert tiende damemenneske som tar public transport i BKK innetullet i en eller annen islammarkør.
Jeg har gjort tellinga, og det over flere dager og flere plasser. Når 10% er passert, da er slaget i gang. Det er bare å ta sine forholdsregler.
Nå har det vel vært en andel av thaiere som er muslimer lenge.MrDemongas skrev: ↑06 aug 2019, 11:54 Jeg tror BKK og Thailand bare har sett begynnelsen på problemet. Problemet er islam.
Ser jo moskeer rundt omkring..
Virker som de omgås greit i Pa nok.
Buddhister konverterer og gifter seg med flotte muslimske kvinner fks
Og det er vel mange som ser at det må en politisk løsning på problemene i sør
-
MrDemongas
Det er som å ta en slange i senga. Å gifte seg med en muslimsk dame krever en konvertering. Hvis ikke er man 35 cm kortere. Tvi!
Jeg skulle gjerne sett det motsatt, men det tilhører fantasier og drømmeverden.
Dream on.
Dream on.
Bts sjekker veskene...bortsett fra vaktsifte og lunch..da er det fritt frem..men de har vært slappe en stund nå....BTS er er noen nazier når de starter...de sjekker så og si aldri thaier men alle andre..Phay skrev: ↑06 aug 2019, 10:59 Og hva slags skinnoperasjoner utfører de av kontroll? Ser i falangers vesker, og alle kjøpesenter i byen har satt i stikkontakten til metalldetektoren igjen, så det piper hver gang noen går inn, men ingen sjekker noen ting. Kontrollene på veiene har nok tatt til igjen, og skaper lange køer inn til byene, men foruten det så går livet videre som vanlig. Dette var kun en markering og knapt nok det.
Kjøpesentra er ikke så ille og det var litt kontroll sist gang bomben gikk, men det begynner helt klart igjen nå..kjøpesentra holder ikke på så veldig lenge som sagt...
jeg vet ikke hvordan det er i Bangkok nå..jeg har ikke vært der siden..jeg skal ned en tur i morgen..men ikke så langt som til Siam..men jeg får nok kjenne kontrollen på BTS
jeg vet ikke ett kvekk om sør..Wood1958 skrev: ↑06 aug 2019, 12:36 Nå har det vel vært en andel av thaiere som er muslimer lenge.
Ser jo moskeer rundt omkring..
Virker som de omgås greit i Pa nok.
Buddhister konverterer og gifter seg med flotte muslimske kvinner fks
Og det er vel mange som ser at det må en politisk løsning på problemene i sør
hva i « tåkeheimen» er dette?MrDemongas skrev: ↑06 aug 2019, 15:29 Det er som å ta en slange i senga. Å gifte seg med en muslimsk dame krever en konvertering. Hvis ikke er man 35 cm kortere. Tvi!
Dream on.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Gammel link men aktuell nok
https://en.m.wikipedia.org/wiki/South_T ... insurgency
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Thailand
-
MrDemongas
Hva med å gifte seg med en Thai kvinne fra Isan? Blir litt for generaliserende, da mange muslimer er like kristne som thaier er buddhister til vi er kristne.