3 mindre explosoner i bangkok

Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Kolami skrev: 06 aug 2019, 10:46 Får jeg tak i disse bombejævlene skal jeg ta kverken på dem..akkurat nå har de begynte å bli slappe med sikkerhetskonrollene på bts etc..endelig-,men så kommer disse jævlene å ødelegger hele moroa..
Og hva slags skinnoperasjoner utfører de av kontroll? Ser i falangers vesker, og alle kjøpesenter i byen har satt i stikkontakten til metalldetektoren igjen, så det piper hver gang noen går inn, men ingen sjekker noen ting. Kontrollene på veiene har nok tatt til igjen, og skaper lange køer inn til byene, men foruten det så går livet videre som vanlig. Dette var kun en markering og knapt nok det.
🌞
MrDemongas

Jeg tror BKK og Thailand bare har sett begynnelsen på problemet. Problemet er islam.
For 10-12 år siden var det lite skaut og spøkelseskladder å se. Nå er hvert tiende damemenneske som tar public transport i BKK innetullet i en eller annen islammarkør.
Jeg har gjort tellinga, og det over flere dager og flere plasser. Når 10% er passert, da er slaget i gang. Det er bare å ta sine forholdsregler.
Wood1958

MrDemongas skrev: 06 aug 2019, 11:54 Jeg tror BKK og Thailand bare har sett begynnelsen på problemet. Problemet er islam.
For 10-12 år siden var det lite skaut og spøkelseskladder å se. Nå er hvert tiende damemenneske som tar public transport i BKK innetullet i en eller annen islammarkør.
Jeg har gjort tellinga, og det over flere dager og flere plasser. Når 10% er passert, da er slaget i gang. Det er bare å ta sine forholdsregler.
Nå har det vel vært en andel av thaiere som er muslimer lenge.
Ser jo moskeer rundt omkring..
Virker som de omgås greit i Pa nok.
Buddhister konverterer og gifter seg med flotte muslimske kvinner fks
Og det er vel mange som ser at det må en politisk løsning på problemene i sør
MrDemongas

Det er som å ta en slange i senga. Å gifte seg med en muslimsk dame krever en konvertering. Hvis ikke er man 35 cm kortere. Tvi!
Jeg skulle gjerne sett det motsatt, men det tilhører fantasier og drømmeverden.
Dream on.
Kolami

Phay skrev: 06 aug 2019, 10:59 Og hva slags skinnoperasjoner utfører de av kontroll? Ser i falangers vesker, og alle kjøpesenter i byen har satt i stikkontakten til metalldetektoren igjen, så det piper hver gang noen går inn, men ingen sjekker noen ting. Kontrollene på veiene har nok tatt til igjen, og skaper lange køer inn til byene, men foruten det så går livet videre som vanlig. Dette var kun en markering og knapt nok det.
Bts sjekker veskene...bortsett fra vaktsifte og lunch..da er det fritt frem..men de har vært slappe en stund nå....BTS er er noen nazier når de starter...de sjekker så og si aldri thaier men alle andre..

Kjøpesentra er ikke så ille og det var litt kontroll sist gang bomben gikk, men det begynner helt klart igjen nå..kjøpesentra holder ikke på så veldig lenge som sagt...

jeg vet ikke hvordan det er i Bangkok nå..jeg har ikke vært der siden..jeg skal ned en tur i morgen..men ikke så langt som til Siam..men jeg får nok kjenne kontrollen på BTS
Kolami

Wood1958 skrev: 06 aug 2019, 12:36 Nå har det vel vært en andel av thaiere som er muslimer lenge.
Ser jo moskeer rundt omkring..
Virker som de omgås greit i Pa nok.
Buddhister konverterer og gifter seg med flotte muslimske kvinner fks
Og det er vel mange som ser at det må en politisk løsning på problemene i sør
jeg vet ikke ett kvekk om sør.. ;)
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

MrDemongas skrev: 06 aug 2019, 15:29 Det er som å ta en slange i senga. Å gifte seg med en muslimsk dame krever en konvertering. Hvis ikke er man 35 cm kortere. Tvi!
Jeg skulle gjerne sett det motsatt, men det tilhører fantasier og drømmeverden.
Dream on.
hva i « tåkeheimen» er dette?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Wood1958

Kolami skrev: 06 aug 2019, 17:06 jeg vet ikke ett kvekk om sør.. ;)
Gammel link men aktuell nok

https://en.m.wikipedia.org/wiki/South_T ... insurgency

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Thailand
MrDemongas

riflefish skrev: 06 aug 2019, 17:22 hva i « tåkeheimen» er dette?
Det er sannheten.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

MrDemongas skrev: 07 aug 2019, 16:09 Det er sannheten.
Hva med å gifte seg med en Thai kvinne fra Isan? Blir litt for generaliserende, da mange muslimer er like kristne som thaier er buddhister til vi er kristne.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»