Phay skrev: ↑14 jan 2021, 01:32
Det er jo litt klabb og babb med alt slikt, og ingenting er sikkert. Selv så er jeg såpass sikker at jeg ville latt være å vaksinere meg om jeg ikke hadde behov for å gjøre det, men nå må jeg jo.
Jeg ser jo galskapen og hysteriet som mange snakker om, men nå er jeg litt slik anlagt at vi må følge opp slik som det er bestemt for å beskytte de svakere gruppene. Noen kaller det sauer, mens andre kaller det å være med å ta vare på felleskapet, og det mangler vi litt i dagens samfunn. Det handler om å dra i samme retning, og da trenger vi noen okser i front, ikke sauer.
Ja for all del. Men en skal ikke kjøpe allt heller. Lar meg underholde litt også over hvordan ting presenteres.
Som disse stakkars barn som må spares for tiltak.
Viktig bekreftelse på at de ikke smitter videre sier de.
Statistisk smitter 20 % videre ,så en undersøkelse blandt hundre barn ville gitt 80 stk som ikke smittet , forutsatt at de smittet som andre.
Vår viktige bekrefelse er en undersøkelse blandt 13 smittede barn og for alt jeg vet, kunne de ha vært blandt de 80 som ikke smittet.
Kunne kanskje endt med nytt ord,som jomfrusmitte
Så jeg ser like mye verdi i den amerikanske undersøkelsen som konkluderte med at hele,familien vle smittet uansett om barn eller voksen brakte smitten i hus.
Tror ikke hva en ser nå nødvendigvis får befolkningen til å følge noen okse. Men som deg så blir en nok nødt til å følge flokken.
Så får en bare håpe det ikke blir for mye bivirkninger. Blir nok en stund før privat helsevesen får bestilt. Det skal nok leveres til myndigheter og deres bestillinger først
Merkel regner vel med at de kan ha vaksinert Tyskera så de kan starte privat vaksinering i 3dje kvartal engang. Forhåpentlig har de justert eventuelle bivirkninger før det.