Man trenger vel ikke spå når alderspensjonistene i flere år nå har fått føle på kroppen hvordan AP regjering fikk innført at pensjonen deres hvert år sakker akterut med 0,75%, hvert år. Det blir store summer over mange år.Phay skrev: ↑14 aug 2018, 13:18 Ingen som har greid å spå fremtiden, hverken vedrørende egen helse eller hva som skjer i politikken. Sykdom og politiske utfordringer er ingen forunt å slippe unna, men for de alle fleste så er det reversibelt får en håpe, også at vi får rettet opp feilen politikere gjør ved å korrigere de ved valgene, men det krever faktisk litt fra oss også, å ikke kjøpe lettvinte løsninger !
Så da vet man hvem som allererde har gått til lettvindte og grovt urettferdige grep for så å prioritere de som tydelig vis står de nærmere.
Jeg kjenner er gammel, oppegående og, på mange måter klok, skolestyrer som hadde stemt AP i alle år, før de innførte kutt i pensjonene.
Da fikk han nok og skrev et langt innlegg i avisen og meldte seg ut.
Får venstresiden makten igjen er i hvert fall pensjonister som bor i Thailand de første de vil førsøke å gjøre kutt for, det er jeg ikke mye i tvil om, og jeg har helt klare tips om at de har vurdert hvordan det bør gjøres.
Vel, for de som har funnet at intellektet passer perfekt for forhold og kommunikasjon med en gjennomsnitts Isan dame er det vel da rimelig å
anta at det må gå litt lengre tid før de ser noe av dette og lysene langs grøfta.