Det er jeg 100% enig i. Politikerne bidrar til stor usikkerhet om framtiden for norsk industri. Men fortsatt lever oljeindustrien godt i Norge, og staten går egentlig ganske bra. Bare ikke like bra som førMrDemongas skrev: ↑19 jun 2020, 10:35 Det er ikke oljeprisen som kjører krona til buns, men håpløst idiotiske politikere som lirer av seg at vi skal avvikle business. Jeg har handlet for hundrevis av mill i valuta og har både tapt og vunnet. Det som skjer nå er et Norge i havsnød. Broilere som har fått seg et mikrofonstativ og et verv de aldri skulle hatt er årsaken til dette. Se på Sveits...
Litt av oppgaven til politikerne SKULLE VÆRT å bidra til tillit og stabilitet. Istedenfor ser vi det tvert motsatte. De driver nær terrorpropaganda om dommedag og gammel erik's gjenkomst. Jeg finner spesielt vindmølle-utbygging ekstremt vulgært pga disse gigantiske stålblomstene har en estimert levetid på 20 år og kan i stor grad ikke resirkuleres. Et minimum burde vært at drift-selskapet ble pålagt å gjøre avsetning til utgifter for "tilbakeføring til naturen" etter endt drift.