Håper at fortsettelse og skriblerier kommer fort.
Coronavirus 2020
-
MrDemongas
Hopp i det, bli smitta og lag reisebrev. Om det går til hel... så skal vi skrangle sammen en bårebukett.
Tenk hvis norske og/eller thailandske myndigheter hadde hatt samme holdning. Gud vet hvor mange tusen døde vi da hadde fått. Eller omvendt: Tenk hvor mange tusen færre døde USA hadde hatt om myndighetene der hadde vist ansvarlighet og tatt situasjonen på alvor.
Tallene er Ike noe jeg har funnet på.
Du kan regne selv el...????
Hvis WHO anslår at 760000000 har vært smittet, og ca en mill el døde.
Hadde sef ikke vært flere tusen døde her i norge, det er tall du ikke kan bekrefte.
Poenget mitt er at denne pandemien er rimelig snill i forhold til det jeg og mange fryktet da vi så bildene fra Wuhan i januar, og og dum kjærring fra et sykehus i norge pratet på NRK om 150000 kan dø bare i norge.
Dette er en mild bris, i forhold til det som vi trodde kom, men en ny pandemi kan komme i morra el om 20 år, som virkelig kan være dødelig..
Slutt og oppfør deg som om dette er verdens ende.
Jeg kjenner ennå ingen som har død av pandemien som har herjet norge og verden nå i mnd vis
Lucifer is back

Har du sett hvor få vi egentlig ubduserer i dette land?CAT skrev: ↑06 okt 2020, 17:11 Tallene er Ike noe jeg har funnet på.
Hadde sef ikke vært flere tusen døde her i norge, det er tall du ikke kan bekrefte.
Poenget mitt er at denne pandemien er rimelig snill i forhold til det jeg og mange fryktet da vi så bildene fra Wuhan i januar, og og dum kjærring fra et sykehus i norge pratet på NRK om 150000 kan dø bare i norge.
Dette er en mild bris, i forhold til det som vi trodde kom, men en ny pandemi kan komme i morra el om 20 år, som virkelig kan være dødelig..
Jeg kjenner ennå ingen som har død av pandemien som har herjet norge og verden nå i mnd vis![]()
Og reflekterer du hva det har å si på tall med tiltak vs ingen tiltak.samt at folk følger tiltak. samt sideeffekt over fulle sykehus
Har ikke sagt vi ikke skal ha tiltak. Skulle vært påbudt med munnbind fra dag 1 i det offentlig rom. Butikker, trikk ,buss, osv.
Men har fortsatt ikke noe med hvor dødelig covid er. Det viser seg at svært få dør av det.
Flere i verden dør av andre sykdommer.
Pk media er mer opptatt av å dramatisere covid. Sykehusene har ikke vært overfylte og kommer ikke til å bli det heller.
«Helsedirektør Bjørn Guldvog svarer slik:
– Jeg vil si det går an å være enig med Trump i det positive synet«
Klippet fra VG i dag..
Når Jeg leser noen av innleggene til andre forumsmedlemmer får jeg inntrykk av at lever i en boble og tror det er verdens undergang som er nært forestående.
Kom dere ut i regnet og då litt frisk luft i lungene, og ikke sluk at rått som blir servert i NRK og tv2 i kveld så går det nok bra. Vi skal alle tilbake til Thailand.
Første runde spanderer jeg.
Lucifer is back

Cat skriver: "«Helsedirektør Bjørn Guldvog svarer slik:
Klippet fra VG i dag.."
Det der er løsrevet fra sammenhengen. Her er hva Guldvog faktisk sa. Og selv om det sikkert er MSM kan man høre det selv:
"Hva reagerer du på med hensyn til hvordan Trump og hans apparat har håndtert det at han er smittet?
- Jeg synes at Trump bagatelliserer når han snakker om alvorligheten av viruset. Det er viktig at den norske befolkningen vet at norske helsemyndigheter vurderer dette annerledes, sier Guldvog til Nettavisen.
Vi mener det er en alvorlig sykdom, som spesielt i Trumps aldersgruppe, kan ha alvorlige konsekvenser for veldig mange, men også for veldig mange andre i samfunnet, sier helsedirektøren."
https://www.nettavisen.no/nyheter/bjorn ... 28578.html
Klippet fra VG i dag.."
Det der er løsrevet fra sammenhengen. Her er hva Guldvog faktisk sa. Og selv om det sikkert er MSM kan man høre det selv:
"Hva reagerer du på med hensyn til hvordan Trump og hans apparat har håndtert det at han er smittet?
- Jeg synes at Trump bagatelliserer når han snakker om alvorligheten av viruset. Det er viktig at den norske befolkningen vet at norske helsemyndigheter vurderer dette annerledes, sier Guldvog til Nettavisen.
Vi mener det er en alvorlig sykdom, som spesielt i Trumps aldersgruppe, kan ha alvorlige konsekvenser for veldig mange, men også for veldig mange andre i samfunnet, sier helsedirektøren."
Jeg vet ikke hvor langt du kom i utdanningsløpet med hensyn til matematikk og statistikk, men lite som tyder på at du kom veldig langt:) Å bruke antatt tall på smittede og bekreftet tall på døde blir sjelden et riktig resultat. Hvorfor ikke bruke bekreftet tall på smitte og antatt på døde? Du kan få et resultat som bekrefter din teori om dødeligheten, men langt fra sikkert:)CAT skrev: ↑06 okt 2020, 17:11 Tallene er Ike noe jeg har funnet på.
Jeg kjenner ennå ingen som har død av pandemien som har herjet norge og verden nå i mnd vis![]()
Det var faktisk det han også sa..Den er det VG refererer til. Men det passer veil ikke inn i narrativ ditSomLao skrev: ↑06 okt 2020, 18:34 Cat skriver: "«Helsedirektør Bjørn Guldvog svarer slik:
Klippet fra VG i dag.."
Skal du referere hele teksten så får du ta med begynnelsen.. klippe klippe...
Lucifer is back

Jada, gå etter mannen du, og sleng med leppa.. jeg bare referer til det WHO selv sier, at det antageligvis har vært mange flere smittede. Tipper ikke WHO går ut med slike påstander uten å ha litt kjøtt beina.e-golf skrev: ↑06 okt 2020, 19:11 Jeg vet ikke hvor langt du kom i utdanningsløpet med hensyn til matematikk og statistikk, men lite som tyder på at du kom veldig langt:) Å bruke antatt tall på smittede og bekreftet tall på døde blir sjelden et riktig resultat. Hvorfor ikke bruke bekreftet tall på smitte og antatt på døde? Du kan få et resultat som bekrefter din teori om dødeligheten, men langt fra sikkert:)
Tallet «antall smittede får vi aldri vite nøyaktig. Men som WHO påstår så er det muligens 20 gangen av hva vi har trodd.
Og da blir prosent andelen smittende vesentlig lavere også.
Jeg sier ikke at det er sånn, men det er intr opplysninger who kommer med. Da forteller det meg at covid ikke er så farlig heller. Noe vi skal være glad for..
Lucifer is back