Musikk tråden
Fullt fortjent som mange andre gamle storheter og tipp oldefar på the voice Sir Tom Jones. Han er 80 og still going strong.MrDemongas skrev: ↑20 feb 2021, 16:25 Paul Rogers... lead vocal i Bad Company. Han er omtalt som "The Voice" - Ikke ufortjent.![]()
Som svar til din musikk kritikk til foregående postSomLao skrev: ↑20 feb 2021, 17:22 Her et kutt fra gamle dager. Ikke av bandets mest kjente, men mer en gjemt perle. @Phay : Prøv den !
https://www.youtube.com/watch?v=g7N6oC-qVMk
Som du vet musikk er tid og sted + stemning og når tix stikker avgårde med seieren i den norske finalen i mgp, da,...........
Hørte mye på Rush i gamle dager og spesielt 2112, da jeg ganske ung kjøpte den samtidig med City Boy The day earth cought fire. Må ha vært 13 år og litt sært i min omgangskrets på den tiden. Der det fortsatt gikk i Kiss og gudene vet hva, og jeg hadde begynt å høre på Pink Floyd allerede i tillegg, 5 år før The Wall og slle plutselig fikk Hey teacher på hjernen. uansett de to skivene fikk slitt seg grundig de neste årene. Sky fikk jeg også øynene opp for i samme tidsrom som Jean Michel Jarre med oxygen spesielt selv om jeg var litt sent på de i 80 tror jeg.
Har nettopp begynt å bruke spotify igjen, og prøvde ut "Weekly discover", og har nå spilt for full musikk her så naboene må nå ha fått bekreftet at han falangen som ikke drikker steik hakkanes gal 
Ett lite utvalg av spillelista, som må ha kommet pga noen søk jeg gjorde i forrige uke. Fin funksjon sammen med andre spillelister de designer for en og diverse "radiokanaler" + mye annet av podcaster, nyutgivelser andre sine spillelister også videre.
Ett lite utvalg av spillelista, som må ha kommet pga noen søk jeg gjorde i forrige uke. Fin funksjon sammen med andre spillelister de designer for en og diverse "radiokanaler" + mye annet av podcaster, nyutgivelser andre sine spillelister også videre.
Den versjonen av Beethovens 7. du har, er sikkert bra. Sans for dirigenten. Prøv også versjonen til Carlos Kleiber. Den er superb. Han har også en knall versjon av Brahms 4. Ellers slår jeg mer enn gjerne et slag for pianisten Murray Perahia. Emil Gelils med sitt perlelette anslag har strålende tolkninger av Beethovens klaversonater. Den canadiske bohemen Glenn Goulds - mannen med "tolv fingre" - versjon av Bachs Goldbergvariasjoner fra 50-tallet er en jeg stadig vender tilbake til. Senest her om dagen.
I dag lages det bare dritt musikk !!!
Alt var mye bedre før. Hvem hakke hørt den? bla bla.., ikke gå i samme fella
Gojira er en godt eksempel på at bra musikk leveres også i dag.
Med mye flaks og "stang inn" så blir det Graspop Metal Meeting 2021
River_
Alt var mye bedre før. Hvem hakke hørt den? bla bla.., ikke gå i samme fella
Gojira er en godt eksempel på at bra musikk leveres også i dag.
Med mye flaks og "stang inn" så blir det Graspop Metal Meeting 2021
River_
Thailand - Malaysia - Indonesia - Singapore - Australia - Laos - Cambodia - Kina - Vietnam - Filippinene - Myanmar - Nepal - Maldivene - Sri Lanka - Japan - Georgia - Taiwan - India -Tyrkia
-
MrDemongas
Her er liten trøst. Bandet jeg spiller i, vi prøver så godt vi kan - til å bringe magien tilbake. Jeg tror vi burde få Koronastøtte..
https://www.youtube.com/watch?v=lyaJBxlytuo