Songkran går over alle støvelskaft, og når de i tillegg av de utvalgte posteringene de valgte i år å foreta promillekontroll, så tok de altså over 200 000 pomillekjørere. spinnvillt. En dag med kaos feiring er greit, men 2 og 3 dager og mer er galskap. Får håpe de greier å ta tak i det til neste år, så det blir en verdig feiring. Ikke minst sløsing med vann, og forurensing ellers av plast, glass og annen skit.
Songkran
Songkran i Pattaya varer vel en hel uke til ende, så der skal det ikke spares på noe. Har alltid syntes det har vært gøy et par dager, før det begynner å bli litt slisomt når man har ærender som må gjøres..
I Arilds land og i distriktene gjør man mer av tingene som hører gammel tradisjon til. I Pattaya, not so much. Her er det om og gjøre å spyle hverandre mest mulig ned. Aller helst med isbiter, som er en utfordring når det treffes i fart. Hodetreff er selvsagt full uttelling. Og farangene er de verste..
Så mest gøy har jeg alltid hatt på landet ja
I Arilds land og i distriktene gjør man mer av tingene som hører gammel tradisjon til. I Pattaya, not so much. Her er det om og gjøre å spyle hverandre mest mulig ned. Aller helst med isbiter, som er en utfordring når det treffes i fart. Hodetreff er selvsagt full uttelling. Og farangene er de verste..
Så mest gøy har jeg alltid hatt på landet ja
En begrenset feiring av Songkran på meg og bildene er tatt 12. april. Lurte meg inn på toppen av Nana på ettermiddagen for å få tatt noen bilder. Uten fullt utstyr var det bare å la være å gå lengre.
Tidlig på dagen var det noe aktivitet utenfor samme barene hvor farangene var mest aktive, pluss de som solgte diverse utstyr, blant annet vanntette vesker til mobiler med mer.
Snakket med folk i gater i nærheten og de hadde lagt opp til en mye roligere feiring med mer respekt for andre folk.
Litt vanvittig å se at utlendinger ofte er de verste i deres "feiring".
Tidlig på dagen var det noe aktivitet utenfor samme barene hvor farangene var mest aktive, pluss de som solgte diverse utstyr, blant annet vanntette vesker til mobiler med mer.
Snakket med folk i gater i nærheten og de hadde lagt opp til en mye roligere feiring med mer respekt for andre folk.
Litt vanvittig å se at utlendinger ofte er de verste i deres "feiring".
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.