Side 3 av 3

Re: Non-o visa

Lagt inn: 11 apr 2018, 07:16
av sikry
chelsea skrev: 11 apr 2018, 06:15 Forstår ikke hvorf så mange thai folk som er her få visa
Kanskje noen Thaier som har emigrert og bor i utlendighet + noen fra Myanmar , Kanbodia , Laos med work permit.Hva hvet jeg :D

Re: Non-o visa

Lagt inn: 11 apr 2018, 09:53
av chelsea
Fikk jeg ordet mitt non-o skulle komme tilbake den 26 april :mrgreen:

Re: Non-o visa

Lagt inn: 11 apr 2018, 10:59
av Thaibreak
chelsea skrev: 11 apr 2018, 09:53 Fikk jeg ordet mitt non-o skulle komme tilbake den 26 april :mrgreen:
Da er du ihvertfall enda et levende bevis på at det er ren rutine å oppnå et 90 dagers Non Imm. visum innad i Thailand (og senere ett år) ut fra et visumfritt opphold, som nevnt tidligere.
Fint å kunne legge den ballen død en gang for alle, også for brukeren som hevdet det motsatte.

Så det ble Bangkok på deg ja, chelsea ;)
Hvordan liker du Bangkok kontra Pattaya?

Re: Non-o visa

Lagt inn: 18 apr 2018, 13:11
av tdr
Diskusjonen om levekostnader er skilt ut i en egen tråd:

Billigste steder å bo for utlendinger