Side 3 av 3
Re: Non-o visa
Lagt inn: 11 apr 2018, 07:16
av sikry
chelsea skrev: ↑11 apr 2018, 06:15
Forstår ikke hvorf så mange thai folk som er her få visa
Kanskje noen Thaier som har emigrert og bor i utlendighet + noen fra Myanmar , Kanbodia , Laos med work permit.Hva hvet jeg

Re: Non-o visa
Lagt inn: 11 apr 2018, 09:53
av chelsea
Fikk jeg ordet mitt non-o skulle komme tilbake den 26 april

Re: Non-o visa
Lagt inn: 11 apr 2018, 10:59
av Thaibreak
chelsea skrev: ↑11 apr 2018, 09:53
Fikk jeg ordet mitt non-o skulle komme tilbake den 26 april
Da er du ihvertfall enda et levende bevis på at det er ren rutine å oppnå et 90 dagers Non Imm. visum innad i Thailand (og senere ett år) ut fra et visumfritt opphold, som nevnt tidligere.
Fint å kunne legge den ballen død en gang for alle, også for brukeren som hevdet det motsatte.
Så det ble Bangkok på deg ja, chelsea
Hvordan liker du Bangkok kontra Pattaya?
Re: Non-o visa
Lagt inn: 18 apr 2018, 13:11
av tdr
Diskusjonen om levekostnader er skilt ut i en egen tråd:
Billigste steder å bo for utlendinger