46 år med uro alt gjentar seg
jeg har vert her i 44 pr mere eller mindre
husker godt 1976
uamset helvte har den roligste perioden
vert med militær juntan og prayut
om en liker det eller ei,,
nå kan alt gjenta seg på nytt
Etter valget 24. mars 2019
Future Forward Party leader Thanathorn Juangroongruangkit on Saturday denied three counts of sedition when he reported to police at Pathumwan police station.
Svigermor på 77 år kaller denne karen for copy Yingluck.
Svigermor på 77 år kaller denne karen for copy Yingluck.
Du har nok rett i det..jeg så ett par i gult her om dagen på ett kjøpesenter..det var det..helgult er det ingen som bruker særlig, så det er en farge som skiller seg ut i grunn..men når monarkiet truer med "strekkbenken" så kommer nok trøya fort på kan det tenkes..
Når Generalen ikke greier å bli like populær og behandlet som en rockestjerne, er det jo klart han blir sur! Han har jo mistet ansikt, og Thaksin både søster og bror ler av han.
Han vil jo gjerne være som dem, og en landsfader må man jo forstå, men får det ikke til
@rifflefish
Ja om kupp så tenkte jeg på historien etter kuppet i 91 hvor folket selv tok makten i 92, ser du har oversikten fra avisen
Litt rødfarget denne her men la gå Uro i hæren var det vel også mens det vle spekulert i hvem som fulgte i rekken i monarkiet(fra wikipedia)
Om dagens leder som ikke har hatt sjefstolen så lenge skrev Paul Chambers den gang han ble utnevnt også noen tanker om dagens situation.
Så litt bloggtanker,som allikevel vi ser utspille seg, om en ikke ser at anklgelsene mot lederen av future er politisk så må de jamen ha store fengselsplaner, noe av anklgelsene er vel nogenlunde om hva nettet har kokt med den senere tid, ser jo også furbudte fingersalutter kommer frem. Om det saftige utrykket er Thai oversatt til engelsk vet ikke jeg, men det menes noe som få fingern i jorda, om enn går og ser opp på stjernehimmelen og bare fokuserer opp, uten å holde øye med bakkeplan så kan en lett komme til å tråkke i ja ja
Ja om kupp så tenkte jeg på historien etter kuppet i 91 hvor folket selv tok makten i 92, ser du har oversikten fra avisen
Litt rødfarget denne her men la gå Uro i hæren var det vel også mens det vle spekulert i hvem som fulgte i rekken i monarkiet(fra wikipedia)
Om dagens leder som ikke har hatt sjefstolen så lenge skrev Paul Chambers den gang han ble utnevnt også noen tanker om dagens situation.
Så litt bloggtanker,som allikevel vi ser utspille seg, om en ikke ser at anklgelsene mot lederen av future er politisk så må de jamen ha store fengselsplaner, noe av anklgelsene er vel nogenlunde om hva nettet har kokt med den senere tid, ser jo også furbudte fingersalutter kommer frem. Om det saftige utrykket er Thai oversatt til engelsk vet ikke jeg, men det menes noe som få fingern i jorda, om enn går og ser opp på stjernehimmelen og bare fokuserer opp, uten å holde øye med bakkeplan så kan en lett komme til å tråkke i ja ja
nettopp dette som trengss nå
en martyr!
dette kan dra folk ut i « gatene»
en spesielt sjakk trekk
som kan slå alle veier,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Kanskje ikke han de er ute etter,da allerede før valget så spekulertes det i eventuelle skritt som kunne få gjort hele partiet ugyldig.
Og Election commite har jo også tatt forbehold om at fremtidige kandiater og partier kan bli kjent ugyldige før offisielt valgresultat skal kunngjøres.
Vi får se.
Det forsvant jo en stor rød fløy før valget.
Majesteten mister respekt i henhold til mine kontakter. Selv om de kaller gamle kongen som min konge, som forrige generasjon gjorde, så var de villige til å gi han en sjanse til å innrette seg. Men, nå har han gått for langt både med fraværenhet, og de siste ukers hendelser.