Side 2 av 2

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 08 jan 2019, 03:39
av Phay
Hvor er bekreftelsen på at ambassaden slutter med verifiseringen?

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 08 jan 2019, 03:46
av RobertX
Dette ser ut til å være en typisk "Cry Wolf!" situasjon :-D Kan ikke se det er gjort noen endringer jeg. Det som er sakset ut i første innlegg gjelder for de landene som sluttet å verifisere inntekt. Ikke Norge. Enda.

For meg er det ubegripelig om Norge stanser verifiseringen av inntekt pga det er et betydelig mer ryddig opplegg enn hva de landene som sluttet hadde. I så fall vil det være av politiske årsaker og ikke praktiske årsaker.

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 08 jan 2019, 04:07
av riflefish
Phay skrev: 08 jan 2019, 03:39 Hvor er bekreftelsen på at ambassaden slutter med verifiseringen?
nettopp!
for nå har jo ammbasden nettopp
skrevet de fortsetter m den verifiseringen,

nå er det nemt 40000/baht mnd for gifte i tråden fra thai visa!

mao de som ikke er gift og har liten

pensjon/trygd har ikke nok til og få opphold

for gifte m 40000/mnd erjo ikke

det rart og leve for,!?

( ei heller og bo i norge)...


om dette beløpet er oppjustert er noe uklart

utifra linken?

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 08 jan 2019, 04:10
av Phay
For de gifte så er det jo tatt høyde for at partneren har inntekt også, derfor er kravet lavere. Så Chelsea må finne seg en duganes kjerring med god inntekt nå.

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 08 jan 2019, 06:51
av chelsea
Phay skrev: 08 jan 2019, 04:10 For de gifte så er det jo tatt høyde for at partneren har inntekt også, derfor er kravet lavere. Så Chelsea må finne seg en duganes kjerring med god inntekt nå.
trenger ikke det så desp er jeg ikke

Re: da ble det slutt på brev i fra ambasaden

Lagt inn: 10 jan 2019, 03:42
av RobertX
Chelsea blir nok røva skal dere se...
Tatt.jpg
Tatt.jpg (9.94 kiB) Vist 2175 ganger
Av og til er ingen nyheter, gode nyheter :-D