finnes i salver?!
som kan brukes på dagen?
jeg mener slik burma bark satt tilRobertX skrev: ↑26 okt 2017, 11:06 Ekskona hadde også litt problemer med acne. Hun ønsket å prøve en hudbehandlings-krem som jeg mener å huske kostet rundt 12.000 baht. Jeg syntes det virket litt vanvittig for for meg så det jo ikke så galt ut (var 2-3 større kviser på den ene siden av ansiktet innimellom). Men jeg skjønner jo at det er veldig plagsomt for den som har det og kvinner er jo mer opptatt av slikt enn menn som regel. Likevel syntes jeg det var litt rått å bruke 3000 kr på noe som vi ikke hadde noen garanti ville hjelpe. Men det KAN jo være dette stoffet som Riflefish nevner.
Sett i ettertid og om det faktisk var dette stoffet så ville jeg nok sagt ja til å prøve det. Over tid bruker man sikkert såpass mye penger på krem/salve etc uansett at det er verdt et forsøk.
Phay skrev: ↑26 okt 2017, 00:50 Flere private dyktige hudleger her i Thailand, og tror nok at hun må ta turen dit. Drive å tukle med huden med all verdens preperater med suspekt innhold kan skade huden mer.
Utrolig å sta de kan være når de først har satt seg noe i hodet, og da mener jeg på det urasjonelle planet, og det er kav umulig å diskutere med de.
dette med kviser og " urenhud" somNap skrev: ↑26 okt 2017, 13:04 Når kona komme hjem (fra begravelsen) skal jeg få mer opplysninger om en hudlege som har klinikk i Hua Hin hver(?) lørdag og søndag.
De øvrige dagene jobber han i Bangkok, tror jeg det var?
Han fikset et eksem jeg hadde på null komma niks.
Jeg stusset over en voldsom kø av ungdom der. Det var altså pga acne.
I Norge