Vibekke Skofterud omkommet.

RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Jeg er enig i at man generelt bør opplyse om det var promille/rus involvert. Nå er det mer spesielt her enn i andre ulykker at det er en kjent navngitt person. Men slik sett burde det vinkles sterkere mot ruskjøring i media.

Det er jo uansett en tragisk sak og idrettsfolk er jo som alle andre mennesker. Mulig enda mer utsatt pga stress og prestasjonspress over tid som enkelte da gir utløp for gjenom rus? Men det er spekulasjon fra min side. Hadde sikkert vært et interessant forskningsobjekt.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Vel 0,8 i promille,

Men i helga var jeg ute m naboen

Han har en «seadoo» vanjet,

Den råeste, omtrent

1600cc tror jeg

Vel 0-100 på under 3 sekunder!

På den en computer som styrte slik at

Det ikke kan dras ut i « sjø» mao stille,

Jeg tror nok farten og dårlig sjødyktighet

Også er med på ulykkesstattestikken,

Har selv sett såpass m galskap på fjorden

I norge der båter m vannski har hatt dårlig styring og stor fart

Flere ganger så jeg folk på vannski snitta

Klipper!,,

Mange av disse vannskutra går altfor fort

Og det er ingen opplæring på noe!!

Tut og kjør!

Vel,,

Man bør fokusere også på

Alkehol

Fart

Og skjødyktighet ( burde vert førerkort)

På vannjetski!

Ps så en russer i jomtien

Som brakk ryggen i stor fart og

Mye sjø!

Og to much russian water,,

Som kameraten han sa,,

Vel,

En kose pils i snekkefart på sjøen

Hører m synes jeg,!

😂😂😂😂

Foto på søndan
Vedlegg
C30A92E6-C0F1-4F06-8964-81A461066431.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Legg merke til at de sier hun hadde OVER den lovlige grensen på 0,8 og ikke ville si eksakt hvor høy promillen var. Skal ikke så mye over det før man begynner å bli rimelig svimmel og reaksjonsevnen dårlig.

En pils for en gjenomsnittlig mann er jo ikke rare greia i forhold til promille, så det er jo ikke noe å si på. Problemet er jo når det blir ei KASSE pils. Da snakker vi dårlig kombinasjon.

Og de vannskuterne er jo sjuke endel av de. Kombinert med en litt utfordrende skjærgård og promille så er det jo tydeligvis en dårlig kombinasjon.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Kolami

riflefish skrev: 04 sep 2018, 09:48 Vel 0,8 i promille,

Men i helga var jeg ute m naboen

Han har en «seadoo» vanjet,

Den råeste, omtrent

1600cc tror jeg

Vel 0-100 på under 3 sekunder!

På den en computer som styrte slik at
....
....
...

Tut og kjør!

..

...

En kose pils i snekkefart på sjøen

Hører m synes jeg,!

😂😂😂😂

Foto på søndan
Scooteren er nesten like stor som båten din :lol: Som en eneste stor kraftplugg..
thedanser

Dama fikk antakelig en god død, for de flestes kjære og sympatiske Vibeke. Respekt for dama og det hun sto for og den hun var. Det å forlate livvet er jo faktisk like naturlig som å bli født, mange har ikke lenger et forhold til død Jeg tenker at åpne kister og eller være med på stell av den døde muligens vil være en god ting og, kanskje som en del vegen til voksenverden-- vil være med på å ufarlig gjøre vår alles endelikt. Dette var mine enkle tanker om et tema som berører oss alle. 65 modell og forhåpenligvis over the top
Svar

Gå tilbake til «Generelt»