Side 2 av 6
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 31 mar 2020, 07:34
av riflefish
Kolami skrev: ↑31 mar 2020, 06:24
De slipper inn i puljer, men du må stå i lang kø uansett, men når du skal få kølapp er det kaos og folk står oppe på hverandre..det hjelper ikke når enkelte kinesere ikke bryr seg..de dulter borti folk..
Dette forsøket på å stoppe viruset på government complex kan umulig fungere uansett...ikke at jeg bryr meg så mye med covid19..jeg har tatt forholdsregler i mange år allerede...så det betyr ikke så mye for min del..men jeg bruker ikke maske som andre gjør, jeg bruker maske av og til hvis jeg føler at aircons vil få meg til å nyse eller no..spesielt skytrain hvor det kan bli svært kaldt også kjøpesentra
...nå viser det seg at maske ikke fungerer mot covid19 heller men det kjøres på med munnbund uansett
.men det er greit å bruke maske hvis man er syk uansett..som thaier har gjort i mange år allerede..men denne hysterien på 7/11 med maske og ansiktsksjerm er jo nærmere galskap en fakta...i butikken siden av er det noen som bruker munnbind mens andre har forkastet den...i flere industrikomplekser og kontorer sprayer man hver time..gud vet hva de sprayer for btw.. nei....unngår covid19 hysteria for hva det er verdt..
Dagligvarebutikker på kjøpesentra har kontrollposter ved inngang som sier at man skal bruke maske..sa da gidder jeg ikke det..jeg går ditt jeg slipper dette opplegget hvor jeg fortsatt kan ha en frihet i hverdagen..ikke er jeg syk heller..blir jo testet for feber hver eneste dag, noen ganger flere ganger daglig som er greit nok..men munnbindsbruk uten å være syk..spar meg
..men nordmenn kommer aldri til å bruke munnbind i influensaperioden for å ikke smitte andre....da fryser helvete til is
just saying..
det man bør spraye med er hydroperixide
det knekker viruset!
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 09:01
av Phay
Problemer med lange køer og dokumentasjonskrav rundt på landets immigrasjonskontorer.
Siste oppdateringer fra Richard Barrow
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 09:19
av RobertX
Plutselig var Thailand Elite kortet mitt verdt pengene. Alt jeg trenger å gjøre er 90 dagers, og ingen krav om inntekt eller forsikringer.
Skikkelig håpløst at de driver slikt regelrytteri når tilstandene er som de er.
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 09:38
av Kolami
hører det er kaos over alt..om det er i chiang mai eller jomtien..kaos..
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 10:18
av Phay
Kolami skrev: ↑01 apr 2020, 09:38
hører det er kaos over alt..om det er i chiang mai eller jomtien..kaos..
Tror det er ganske greit i Chaiyaphum, så ihvertfall ganske så makelig ut der igår. Skal dit om 20 dager, om ikke annet skjer underveis.
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 12:49
av Nomade
RobertX skrev: ↑01 apr 2020, 09:19
Plutselig var Thailand Elite kortet mitt verdt pengene. Alt jeg trenger å gjøre er 90 dagers, og ingen krav om inntekt eller forsikringer.
Skikkelig håpløst at de driver slikt regelrytteri når tilstandene er som de er.
Hvor lenge har du igjen på det nå?
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 14:40
av RobertX
Nomade skrev: ↑01 apr 2020, 12:49
Hvor lenge har du igjen på det nå?
Gyldig til August 2023

Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 01 apr 2020, 18:12
av Nomade
RobertX skrev: ↑01 apr 2020, 14:40
Gyldig til August 2023
Da kan du ikke flytte tilbake til Gamle Norge før om tre år da

Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 02 apr 2020, 02:28
av RobertX
Nomade skrev: ↑01 apr 2020, 18:12
Da kan du ikke flytte tilbake til Gamle Norge før om tre år da
Hehe nei jeg flytter nok når det passer seg. Kjekt å ha om det blir en ferietur tilbake til Thailand også innen 2023
Men akkurat nå slipper jeg alt papir-styret jeg ser andre løper rundt med. Jeg kan lene meg tilbake og bare ta 90 dagers rapporten når den tid kommer (i slutten av mai).
Re: Thai immigrasjonskontorer
Lagt inn: 02 apr 2020, 14:48
av MrDemongas
Helt til det kommer nye "regler".
Bananistan.