Høres ut som en god mulighet å kunne forlenge, men altså, 6580 kroner for de neste 94 dagene? Det var en stiv pris..Phay skrev: ↑28 mar 2018, 10:53 Europeiske kontaktet meg idag, og dette er løsningen deres. Trodde ikke jeg kunne forlenge den mens jeg var på reise?
Hei,
takk for din henvendelse.
Hvis det løper en helårsreiseforsikring her så koster det kr 120,- pr mnd, og du kan være borte i 60 dager. Hvis vi tar utgangspunkt i at du reiser i dag og kommer hjem 280818 så hadde forlengelsen kostet kr 6580,- for de neste 94 dagene.
Når du kommer hjem og så reiser ut igjen, bestiller du ny forlengelse for 3 mnd.
Hvis du hjem reise blir forsinket så kan du bare sende en mail og flere dager/uker så får du kid og konto og betaler for ny forlengelse.
Les på www.europeiske.no
Ha en fin dag og god påske.
Helseforsikring, Norge
Sist redigert av Thaibreak den 28 mar 2018, 14:01, redigert 1 gang totalt.
Det er jo hinsides, og det er jo derfor jeg kuttet ut Europeiske i utgangspunktet for mange år siden. For 12 000, - nok får man jo ganske så bra Helseforsikring som inkluderer alt det reiseforsikringen innebærer, foruten forsinkelser, tyverier og slikt.
Har aldri brukt tyveriforsikringen, ei heller på magesjau, influensa og slikt, men forrige gang jeg fikk influensa så angret jeg på at jeg ikke gikk til legen første dagen og fikk det dokumentert. Hele 20 dager gikk bort i influensa, mens neste tur ei uke på matforgiftning.
Hvis du har vært i Thailand ca 1 år de siste 3-4 år så har du etter min hoderegning vært mindre enn 180 dager i Thailand pr år.Kolami skrev:
Åja--i de siste 3 4 årene har jeg vært her i ca 1 år--pluss minus..
Sent from my E5823 using Tapatalk
Jeg har alltid brukt Europeiske, mulig de er dyr men jeg synes det er veldig enkelt å utvide forsikringen når jeg er på turer som er lengre enn 60 dager, sist jeg utvidet så tror jeg det kostet ca 60 kroner pr dag, hvis det er lenge mellom turene hjem til steinrøysa så går takstameteret fort men hvis du er et par ganger hjemme i året så får du 60 gratis dager.Phay skrev:Det er jo hinsides, og det er jo derfor jeg kuttet ut Europeiske i utgangspunktet for mange år siden. For 12 000, - nok får man jo ganske så bra Helseforsikring som inkluderer alt det reiseforsikringen innebærer, foruten forsinkelser, tyverier og slikt.
Sent from my E5823 using Tapatalk
Fikk et tilbud via Norwegian og sjekket linken:
Er prisen bra?
Ser jo gunstig ut med tanke på at det ikke settes krav til helseerklæring og en øvre aldersgrense på 75 år?
Tilbudet går ut mandag 25. juni så tenker finne litt info her og også eventuelle konkurrenter.
Ser i vilkårene som kan lastes ned i pdf-format at Forsikringsgiver er If Skadeforsikring.
Noen erfaringer med Vertikal Forsikring annet enn innbetalinger?Som Norwegian Reward medlem kan du bestille Vertikal Helseforsikring til en gunstig pris.
Norge har et godt helsevesen, men ventetiden kan være lang og oppfølgingen varierende. Med helseforsikring er du sikret den beste hjelpen når du trenger det.
Bestill helseforsikring innen 25. juni og få 600 CashPoints i velkomstbonus + 10 % CashPoints* hver måned. Vertikal Helse tilbyr en av markedets beste priser, kun kr. 234 pr. måned (voksen) / kr. 117 pr. måned (barn)
Unngå ventetider – hos oss kommer du raskt til behandling.
* 10 % CashPoints opptjening på innbetalt forsikringspremie tildeles på månedlig basis. 1 CashPoint = 1 krone.
Velkomstbonusen forutsetter at du forblir medlem i Vertikal Helse i minimum 3 måneder etter innmelding.
Hva inkluderer Vertikal Helseforsikring?
- Ingen krav til helseerklæring
- Garantert spesialistvurdering innen 10 virkedager
- Garantert operasjon/behandling innen 20 virkedager
- Døgnåpen Helsetelefon for hele familien; for enkle tips og råd
- KRY – online legetime på mobil, timen gjennomføres som videosamtale
- Din personlige medisinske rådgiver som følger deg før, under og etter behandling
- Tilbud om second opinion av diagnose som allerede er stilt av legespesialist
- Vertikal Formidling - en tjeneste som gir deg råd og bistand med eller uten forsikringsdekning
Hvem kan tegne helseforsikring?
- Blir du operert får du et eget telefonnummer som du kan ringe i fem dager etter operasjon
Hva dekker helseforsikringen?
- Alle som har rett til behandling gjennom det offentlige finansierte helsevesen i Norge. Øvre aldersgrense for å tegne helseforsikring er 75 år.
- Kostnader dekket relatert til behandling, reise og opphold bestilt av Vertikal Helse
- Fysikalsk behandling etter henvisning fra legespesialist
- Inntil 10 behandlingstimer hos psykolog for behandling ved psykiske plager
- 12 timer psykologisk førstehjelp ved psykiske reaksjoner som skyldes uforutsette hendelser som vold, ran, trafikkulykke eller dødsfall
- Opptrening etter operasjon dersom foreskrevet av behandlende legespesialist
Er prisen bra?
Ser jo gunstig ut med tanke på at det ikke settes krav til helseerklæring og en øvre aldersgrense på 75 år?
Tilbudet går ut mandag 25. juni så tenker finne litt info her og også eventuelle konkurrenter.
Ser i vilkårene som kan lastes ned i pdf-format at Forsikringsgiver er If Skadeforsikring.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvorfor skal du ha den? Om du bor i utlandet, så må du ha evakurering tilbake til hjemlande, og akutt ulykke medisinsk behandling på stedet. For nordmenn bosatt i Norge, så er det prioritert helsekø direkte oversatt for 5 - 6 tusen i året, og det er ikke noen tidsfrist på det tilbudet, det er så og si statisk igjennom Norwegian.