Dagens nyheter!

Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Noodle skrev: 27 feb 2018, 13:38 Ikke før hadde Boris Johnson dratt en prostitusjonsjonsspøk under en Brexit-tale etter sitt møte med Prayuth, før Gambia ba sine sexturister pelle seg til Thailand i stedet.

Nå har Thailand formelt klaget.

Men kanskje er det ikke så ille som folk tror.

http://www.khaosodenglish.com/politics/ ... sm-remark/

Ps!

Tror vel ar sex er globalt og naturlig

Og kjøpes og selges i hele verde

På forskellig vis!

Eller...
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Noodle
Sted: Norge

At det selges sex i hele verden tror jeg ikke det hersker uenighet om. De nekter sikkert for det i noen hardcore muslimske land, men dem om det.

Det som gjør at Thailand ofte fremheves er ikke at det selges sex der også, men det svært åpenlyse omfanget av seksuelle tjenester til salgs.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Rotter og katter som danser på bordene, og katter sover på bordene, og går overalt inne på kjøkene, men hva er verst? Rotter er selveste krypdyret på 4 bein som, ja får drt til å vrenge seg.

Brexit Boris er litt av en type ja, men han hintet vel ikke akkurat om sex turisme slik sett, men det som kan tolkes det blir tolket i verste mening.
🌞
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

Noodle skrev: 27 feb 2018, 13:26
Men spørsmål: hvordan linka du til Facebook-post?
Enkelt og greit å linke til Facebook-post, trodde faktisk først jeg kun limte inn en link.

For å få denne videoen på plass har jeg kun kopiert link i adressefeltet fra nettleser. Tydeligvis er programvaren på forumet smartere enn oss :)
Skjermbilde 2018-02-27 kl. 18.23.10.png

Samme under, for å få artikkelen på plass slik åpnet jeg den spesifikke siden til artikkelen på FB

Linken hentet fra adresselinjen her:
Skjermbilde 2018-02-27 kl. 18.28.10.png
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Phay

🌞
Brukeravatar
Nomade
Sted: Oslo
Kontakt:

:D :mrgreen:

www.thailandtur.no
Brukeravatar
Phay

To typer eller gode naboer!

🌞
มังคุด
Sted: Planet Earth

Jeg har konsekvent holdt meg langt unna vannscooter-utleiere i Thailand. Og heretter blir til å holde meg enda lengre unna dem....
No one here gets out alive...
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Galskapen lenge leve! 2 pistoler høres ut for at begge var bevæpnet og "jevnbyrdig" gale.

Er vel svært mye våpen i omløp i Thailand. Så å få kontroll på det sett i forhold til øvrige "utfordringer" med ting her er vel som å tro på at Jesus og Julenissen er samme person og eksisterer!

Så annen statistikk for Thailand som viser at de har nesten dobbelt så mange skytevåpen-relaterte dødsfall enn USA. Og en god del mer enn Fillippinene. Crazy!
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «Generelt»