Nå leser vel nesten samtlige her bangkokNoodle skrev: ↑18 jan 2018, 14:29 Dette er da for helvete ikke å grave etter møkk om Thailand. Helt siden klokke nummer 1 ble oppdaget har dette vært en stor sak i thailandske aviser. Det blir skrevet side opp og side ned om det hver eneste dag. Det har sannsynligvis vært et tresifret antall artikler om dette totalt i The Nation, Bangkok Post og Khao Sod English bare den siste uka.
Men du mener altså at vi ikke skal "grave opp dritt om Thailand"?
Ja, korrupsjon er noe dritt, der er vi helt enige, men det er da for helvete ikke de som formidler nyhetene om korrupsjon eller andre samfunnsaktuelle forhold om et land som graver fram møkk. De som sørger for negative nyheter om Thailand er ikke journalistene eller formidlere av nyheter, ei helle forumbrukere her eller på Facebook, men de som bedriver korrupsjon, de som selv sørger for det du omtaler som "møkk", så hvis du skal angripe noen får du angripe de som begår udådene - og det er verken journalister eller noen på dette forumet, men tvert imot menneskene du av en eller annen grunn mener vi skal portrettere som helter.
Hvis du mener noen trenger å "grave" for å finne linkene jeg legger ut i forumet her, er du en ufattelig blind mann.
Dette er forsidestoff i Thailands største aviser, men jeg antar du ikke åpner dem, da de kan inneholde det du mener er "møkk".
Jeg vet at jeg ikke burde bry meg om dine Kim Jong-un-nykker, men du er hovedårsaken til at jeg knapt orker å dele nyheter lenger. Det er feil uansett, da det tross alt er i nyheters natur at de ikke driver unison hyllest av verken land, regjeringer eller mennesker, sånn du åpenbart helst ser det.
Vil jeg tro..
Er det nødvendig og gjenta dette her??