Prøver å spore litt tilbake, selv om det er alvorlig for de det gjelder med stagnasjonen.
Ting er alikevel tosidig.
Men vinkling eldre menn , kjøpekoner, postordebrud, Pattis, ja mye assosieres med Thai relasjoner. Som sagt før er det visse ting Thaiere kan påvirke sine landskvinner med men jeg tror Thaikultur for å hjelpe,hverandre veier mere.Og hun har så,sannelig rett i at Thailand hear mye mere å by på enn Pattis. Men om det endres med andre ting vet jeg ikke.
1
Jeg har faktisk aldri selv, eller sett andre Nordmenn gjøre dette.
Når de,ser en Nordmann med en Thaikvinne, har jeg aldri opplevd noen spør Thaikvinnen om hun har noen venninder eller bilder av de på sin telefon så en har mulighet til å treffe en Thaikvinne.. mulig slikt i andre byer, men hvor jeg kommer fra er det nok single på hjemmemarkedet.
2
Det har vært nevnt politisk korekt. Tja politiske virkemidler
Da kan en I Norge om det går. Blokkere for disse nettstedene hvor eldre menn kan legge ut kontaktanonser hvor de fks lokker,disse Thaikvinnene med å bygge hus til de og andre fantasifulle opplysninger om megselv,,ja til og med biler har jeg hørt det lokkes med og noen lokker vist med løfte om å,flytte hurtig ut også
Nå har jeg ikke været i Pattis ei heller lagt ut en slik annonse. Mulig noen har en link om jeg skulle få,den ideen når jeg blir litt eldre.
3
Jeg hører ord om kjøpedame, osv. Men har aldri hørt om menn som står og byr? Mulig andre her har hørt om slikt.
Derimot har jeg hørt og lest om sin sod. Men jeg har intrykk av at det er en Thaiskikk og muligens ikke er lett for farranger å,endre mye på.
Så jeg tror som før nevnt at noe av opphavet denne stigmatiseringen bør nyanseres litt. Av de,som klager og hvorfor de føler stigmatiseringen Uten at jeg helt forstår hvordan. Men slik som ovennevnte elementer er vel ikke bare gjeldene for eldre menn? Og kun bare fra Pattis
Mulig det også er nettsteder hvor fks yngre menn legger ut annonser og lokker Thaidamer og eventuelt taper i konkuransen jeg vet ikke. ?
Bør leses,med ironiske briller