oberst løytnantene kan nå ha drept
20 personer
ifølge bbc
https://www.bbc.com/news/world-asia-51427301
Mange drept i skytedrama i Thailand
Oppdatert for ca 10 minutter siden. Gjerningsmannen skutt og drept.
Thailandsk politi har drept gjerningmannen bak masseskytingen
Thailandsk politi har drept gjerningmannen bak masseskytingen
Politiet har skutt og drept soldaten som forskanset seg på kjøpesenteret i Korat i Thailand, melder Reuters. Minst 21 ble drept i masseskytingen.
Det er politi- og militærkilder som opplyser dette klokken ni søndag morgen lokal tid, melder Reuters.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Ingen kan dekke seg bak en så tullete liten bagatell, for noe så grusomt. Dette hadde null med denne summen eller handelen å gjøre. Det var bare den utløsende faktoren, som trolig hadde kommet før eller siden uansett.
Å bevæpne med seg automatvåpen og massevis av ammunisjon, og sette retning mot byen største kjøpesenter, med kun ett mål for øye, å drepe så mange uskyldige som mulig, og merk; filme det hele live på facebook, er intet annet enn komplett galskap. Dette var åpenbart en syk, syk mann. Kommentarene hans på fb bar også preg av fullstendig manglende sjelsevner, evner til empati, og viste at han var en psykopat verden knapt har sett maken til.
"Oh shit, jeg har krampe i fingeren min nå gitt.." Sitat hans facebookside (nå tatt ned selvsagt). Hvordan kan man forklare noe sånt?
Ja, det skjer slikt ofte i USA, mest på skoler av tidligere elever, men det er jo noe ganske annet å legge dette ut live på facebook, fra et kjøpesenter han ikke hadde noe som helt ugjort med. Det er komplett galskap. Overgår alt jeg har vært borti, helt på nivå med Utøya. Men selv det ble ikke filmet, og lagt ut som en skrytevideo, som her.
Jeg var forresten veldig bekymret i noen timer i går, siden jeg ikke fikk tak i kona. Dette er hennes nærmeste kjøpesenter, hun er der titt og ofte. Dette ligger bare noen kilometer fra huset vårt rett utenfor byen. Etter hvert fikk jeg tak i henne, og alt var bra. Hun var i byen, og hørte skuddene selv. Jeg er sjeleglad for at alt var bra med henne.
Men tragedien er jo et faktum for veldig mange. Tallet på døde har vel blitt 26 så langt, og mange flere alvorlig såret. Tallene kan dermed stige.
Om tankene mine skal gå noen steder, så tenker jeg ikke bare på familiene berørt, men også på gjerningmannens familie. Man kan jo tenke seg hva denne familien sitter igjen med nå, av skam. Familie betyr jo som vi vet alt i Thailand.
to spesial soldater. ( politi spesial force)
blir hedres for og ha ofres livet for og
få slutt på massakren
kilde bangkok post
https://www.bangkokpost.com/thailand/ge ... sored-rite
blir hedres for og ha ofres livet for og
få slutt på massakren
kilde bangkok post
https://www.bangkokpost.com/thailand/ge ... sored-rite
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
-
Arild Holtet
At mannen ble lurt av den kvinnen han kjøpte land av og hennes svigersønn som var høyt i gradene i hæren, det burde ikke utløse massedrap av andre uskyldige mennesker. Men det skjer kanskje ting i hodet på de som mister det han hadde, og hva det psykisk gjør med folk har noen ganger ingen mening og ingen andre klarer å forstå dette.Thaibreak skrev: ↑09 feb 2020, 14:11 Ingen kan dekke seg bak en så tullete liten bagatell, for noe så grusomt. Dette hadde null med denne summen eller handelen å gjøre. Det var bare den utløsende faktoren, som trolig hadde kommet før eller siden uansett.
Å bevæpne med seg automatvåpen og massevis av ammunisjon, og sette retning mot byen største kjøpesenter, med kun ett mål for øye, å drepe så mange uskyldige som mulig, og merk; filme det hele live på facebook, er intet annet enn komplett galskap. Dette var åpenbart en syk, syk mann. Kommentarene hans på fb bar også preg av fullstendig manglende sjelsevner, evner til empati, og viste at han var en psykopat verden knapt har sett maken til.
"Oh shit, jeg har krampe i fingeren min nå gitt.." Sitat hans facebookside (nå tatt ned selvsagt). Hvordan kan man forklare noe sånt?
Ja, det skjer slikt ofte i USA, mest på skoler av tidligere elever, men det er jo noe ganske annet å legge dette ut live på facebook, fra et kjøpesenter han ikke hadde noe som helt ugjort med. Det er komplett galskap. Overgår alt jeg har vært borti, helt på nivå med Utøya. Men selv det ble ikke filmet, og lagt ut som en skrytevideo, som her.
Jeg var forresten veldig bekymret i noen timer i går, siden jeg ikke fikk tak i kona. Dette er hennes nærmeste kjøpesenter, hun er der titt og ofte. Dette ligger bare noen kilometer fra huset vårt rett utenfor byen. Etter hvert fikk jeg tak i henne, og alt var bra. Hun var i byen, og hørte skuddene selv. Jeg er sjeleglad for at alt var bra med henne.
Men tragedien er jo et faktum for veldig mange. Tallet på døde har vel blitt 26 så langt, og mange flere alvorlig såret. Tallene kan dermed stige.
Om tankene mine skal gå noen steder, så tenker jeg ikke bare på familiene berørt, men også på gjerningmannens familie. Man kan jo tenke seg hva denne familien sitter igjen med nå, av skam. Familie betyr jo som vi vet alt i Thailand.
Forferdelig trist og mange uskyldige mennesker ble drept. En trist opplevelse i Thailand.
A.H..