Bruker det i blant, men jeg liker også å ha klokka synlig på skjermen hele døgnet (always on screen). Tror det går litt ekstra strøm der. Må liksom se klokka, uten å måtte slå på telefonen..
Det går nok mye strøm også via whatsapp for meg for tida..
Bruker det i blant, men jeg liker også å ha klokka synlig på skjermen hele døgnet (always on screen). Tror det går litt ekstra strøm der. Må liksom se klokka, uten å måtte slå på telefonen..
Det med batteritiden er et skikkelig irritasjonsmoment for mange, spesielt når man kjøper dyre toppmodeller som ofte kun på papiret har bedre batteritid enn forrige modeller.
Thaibreak skrev: ↑05 jul 2018, 19:53 Denne telefonen ser også ut for meg som et veldig godt kjøp for de som ikke har lyst å gi et halvt månedsbudsjett for en telefon. Ble imponert over speks og bildene av denne mobilen:
https://www.mytrendyphone.no/shop/cubot ... 8740p.html
Får litt kritikk for kameraet (tross 20 MP + 13 MP og LED-blitz og autofokus), men ellers gode karakterer. Og så er det duo-sim!
Skal gi rapport når jeg får min Ulefone 5
Etter snart halvannet år med 2 ulike Ulefone har min bror ikke opplevd et eneste problem. Selvsagt kan dette skje og leverandør gir 12 måneders garanti. Logistikken rundt retur er selvsagt en utfordring i forhold til å kjøpe i norsk butikk og ting vil ta lengre tid. 5 års reklamasjonstid har man heller ikke ved kjøp fra utlandet.
Mytrendyphone har vanlige garantier på alt de selger. Det er vel ett års garanti, om jeg ikke tar feil. Jeg kjøpte Samsung`en min der, og det var et veldig seriøst selskap. Leveringen er 1-2 dager.