fotball vm 2018

Her diskuterer vi litteratur, tv-programmer, film, konserter, kunst, musikk mm.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#11

chelsea skrev: 02 jun 2018, 08:00 wow kl 01.00 :mrgreen:
Har faste rutiner og oppe tidlig om morgenen vet du ;-)

Passer på å ha vanlige daglige gjøremål i Thailand som i Norge, og søvn er viktig, men kan jo gjøre unntak for noen spennende oppgjør.
🌞
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#12

Fotball-VM kommer foran alt annet tull og tøys i livet. Her får man prioritere slik man må, søvn får vente, kjerringa likeså, og andre trivialiteter får ligge på hold. Maten derimot må komme rekende på ei fjøl og holde tidsskjemaene, enten kona står for den, eller pizzakjører`n fra Peppes.

Det har vært mange klassiske VM-sluttspill opp igjennom årene. Hvem har vel glemt Tyskland-Nederland 2-1 i finalen i `74 med Johan Cruyff, eller Argentina-Nederland 3-1 i finalen i `78 i Buenos Aires med Mario Kempes. Norge-Brasil 2-1 i `98, og Tore Andre Flos fantastiske utligning, og Rekas straffe som sendte Norge til himmels.

Ufattelig mange øyeblikk å minnes, og nå skal nye klassikere befestes i historiebøkene om noen dager.
Oh-la-la dette skal bli gøy! Bare vi slipper disse vuvuzelane.. :o
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#13

Thaibreak skrev: 02 jun 2018, 10:34 Ufattelig mange øyeblikk å minnes, og nå skal nye klassikere befestes i historiebøkene om noen dager.
Oh-la-la dette skal bli gøy! Bare vi slipper disse vuvuzelane.. :o
Mye store oppgjør gjennom tidene, ja.

2010 og 2014 så jeg stort sett alle kampene i Thailand. Morsomt å se mange av initiativene for å vise kamper. I 2014 var det bygd opp et skikkelig område med storskjerm, tribuner og servering på Patong Beach rett over Bangla. Stor stemning der.
Husker også at i 2010 gikk det ikke mange kampene før det vuvuzelaer var til salgs og ble et irritasjonsmoment også i levende live. Fryktelig lyd av disse, selv om kopiene var i plast.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
chelsea
Innlegg: 1802
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#14

blir blit søvn ja mye mat :mrgreen:
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#15

tdr skrev: 02 jun 2018, 12:07 Mye store oppgjør gjennom tidene, ja.

2010 og 2014 så jeg stort sett alle kampene i Thailand. Morsomt å se mange av initiativene for å vise kamper. I 2014 var det bygd opp et skikkelig område med storskjerm, tribuner og servering på Patong Beach rett over Bangla. Stor stemning der.
Husker også at i 2010 gikk det ikke mange kampene før det vuvuzelaer var til salgs og ble et irritasjonsmoment også i levende live. Fryktelig lyd av disse, selv om kopiene var i plast.
Det VM`et var det eneste jeg faktisk måtte dempe lyden på tv-overføringene ja. De kampene jeg så hjemme vel og merke.
Men også jeg har hatt noen herlige storskjerm-opplevelser i Naklua-området i Pattaya, og i Jomtien. Lite slår å dele opplevelsene med andre feststemte fotballfarangidioter :)
Svar

Gå tilbake til «Kulturhjørnet»