Når man skal ut og reise har man som regel en del forventninger til destinasjonen.
Bilder lyver mer enn vi vet og stadig vekk blir man skuffet når man kommer frem.
Noen eksempler på bilder fra ulike steder i Asia:
Basseng på hotell
Og hvem kjenner ikke igjen når man skal ta turen til et kjent sted og det er selvsagt overfylt av mennesker.
Angkor Wat
Taj Mahal
Maya Bay
Forventninger vs virkelighet
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Den verste var på Kamala beach, og jeg sa ifra til personalet, at dette ikke var i henhold til hva jeg hadde bestillt, men de kunne ikke gjøre noe, og eieren kom tilbake neste dag. Jeg snakket med han på tlf, men han kunne ikke gjøre noe, da det var fullt. Jeg spurte eieren om han kunne ordne opp eller jeg ville ta det videre til Hotels.com da vi ikke ble enige etter å ha sneket seg unna dagen vi avtalte å snakkes, og påfølgende dag møtte jeg opp på kontoret hans. Vi ble ikke enige at det ikke var forenelig hverken med pris eller bilder av stedet som var lagt ut på hjemmesiden eller andre innsalgssteder bla hotels.com
Det verste er at han ikke ville innrømme det, og når jeg poengterte jeg hadde sjøutsikt mens jeg mente det var svømmebassengutsikt. Riktignok kunne jeg se sjøen om jeg sto ute på "terrassen", men dere kan jo se selv. Alle bildene viste rene og pene flater, rom, håndklær, sjutsikt fra noen av rommene oppe i 2. Etasje. Hadde han bare lagt seg flat, og gjort noe, så hadde jeg ikke gått så hardt på han, men istedenfor å krangle sa jeg at jeg kom til å kontakte kundeservice, og var ikke interessert i diskutere videre når vi fant noen løsning der og da, jeg hadde kun noen få dager igjen av ferien, og det var ikke slik jeg ville avslutte den.
Jeg fikk noen vouchere av hotels.com, og i ettertid så har han pusset opp, men de bildene han hadde på sine sider, kontra det som møtte meg var ikke i nærheten. Beksrivelsen av plassen som lå rett ved utløpet til elven også, gjorde det til en svært dårlig location.
Han forfulgte meg også på de stedene jeg skrev en generell anmeldelse av stedet, og tror også han fikk fjernet ett par av de. Jeg gjorde som jeg lovte i det minste
Og selvfølgelig alle lukseriøse steder, så er det noe forbannet helvetes dusjhodeholder, og her så var den ødelagt. Kan ikke fatte å forstå at de mest "luksuriøse" hotellene ikke engang greier å installere skikkelige dusjer
Senest nå i BKK ett nedslitt gammelt hotel i forhold til bilder og beskrivelser, men location var bra, og så var det det stille der. Ikke noe å mase om, men når man betaler internasjonale priser tilnærmet, og får en dårlig opplevelse, da slipper de ikke unna med det. En får jo litt erfaring med det, og en kapitulerer jo nesten til slutt, men desto bedre når man kommer til hotel, der de har bra stab, og alt er på stell og det ikke koster skjorta.
Samme tekst som når jeg var der
"Experience revitalising comfort, exquisite luxury, and ultimate tranquility at Hotel Kamala Dreams - one of the best holiday"
Samme web side
http://www.kamalabeach.net
Det verste er at han ikke ville innrømme det, og når jeg poengterte jeg hadde sjøutsikt mens jeg mente det var svømmebassengutsikt. Riktignok kunne jeg se sjøen om jeg sto ute på "terrassen", men dere kan jo se selv. Alle bildene viste rene og pene flater, rom, håndklær, sjutsikt fra noen av rommene oppe i 2. Etasje. Hadde han bare lagt seg flat, og gjort noe, så hadde jeg ikke gått så hardt på han, men istedenfor å krangle sa jeg at jeg kom til å kontakte kundeservice, og var ikke interessert i diskutere videre når vi fant noen løsning der og da, jeg hadde kun noen få dager igjen av ferien, og det var ikke slik jeg ville avslutte den.
Jeg fikk noen vouchere av hotels.com, og i ettertid så har han pusset opp, men de bildene han hadde på sine sider, kontra det som møtte meg var ikke i nærheten. Beksrivelsen av plassen som lå rett ved utløpet til elven også, gjorde det til en svært dårlig location.
Han forfulgte meg også på de stedene jeg skrev en generell anmeldelse av stedet, og tror også han fikk fjernet ett par av de. Jeg gjorde som jeg lovte i det minste
Og selvfølgelig alle lukseriøse steder, så er det noe forbannet helvetes dusjhodeholder, og her så var den ødelagt. Kan ikke fatte å forstå at de mest "luksuriøse" hotellene ikke engang greier å installere skikkelige dusjer
Senest nå i BKK ett nedslitt gammelt hotel i forhold til bilder og beskrivelser, men location var bra, og så var det det stille der. Ikke noe å mase om, men når man betaler internasjonale priser tilnærmet, og får en dårlig opplevelse, da slipper de ikke unna med det. En får jo litt erfaring med det, og en kapitulerer jo nesten til slutt, men desto bedre når man kommer til hotel, der de har bra stab, og alt er på stell og det ikke koster skjorta.
Samme tekst som når jeg var der
"Experience revitalising comfort, exquisite luxury, and ultimate tranquility at Hotel Kamala Dreams - one of the best holiday"
Samme web side
http://www.kamalabeach.net