Joa..men trenger man 460HK for å drive med rengjøring av aircon? Eller dra på macro eller BigC med familien? ser du picupene som er med i disse kræsjene..så er det ikke den minste versjonen vil jeg påstå..Det er en nesten 2 meter høy pickup og 5 meter lang
Jeg forstår at mange bruker pickuper feks vi i Norge foretrekker stasjonsvogn..men det er ikke det jeg prater om..Jeg snakker om,,som den linken over..dette er ikke små biler i seg selv..de er laget for ett formål og det er ihvertfall ikke fart! Det blir en prosjektil som er under falsk kontroll av sjaføren.
Regjeringen i Thaiand må kanskje tenke på at å forby store pickuper som er til private formål først og fremst. Og videre forby store pickuper med STOR motor. Skal man redusere mye av den livsfarlige trafikken så man starte med pickuper genrelt og deretter SUVer og knællertene..regulering på plass..man ser jo at ulykkene øker med fart...jeg sitter i taxier som er 5 6 år år gammle som føles som 20 år gammel toytota som aldri har blitt tatt vare på..de presser gassen i bånn og nåla vipper såvidt over 100 Km..
Når det er sagt så kan det også være været når det er for varmt..man ser mye av de samme tilstandene i Norge..ulykkene øker proposjonalt med godværet i april og utover--så sola, som det er mye av i thailand..har kanskje en indirekte faktor også..