God Jul
-
Kjekt å se at vi har fått krona under 3

godt nytt år, alt går godt, bor i bangkok nå gjort det nesten 10 år nå, skal flytte til spania des 2026 eller april 2027 kjøpe meg en lelighet der borte nei jule brus blitt lite av di siste 5 årene gitt
Når du jobber med familigjenforening kan det være en ide å ringe å høre hvordan det går med søknaden . På den måten kan det hende at søknaden blir behandlet raskere. Snakk rolig med dem , ikke hisse deg opp. Ta å nevnd ting som gjør at saken blir behandlet raskere osv

You Never walk Alone 

Vi har god tid siden hun har turist visum ut året, som hun kan benytte seg av mens søknaden om familiegjenforening blir ventet på å bli behandlet.wiking skrev: ↑07 jan 2025, 15:16 Når du jobber med familigjenforening kan det være en ide å ringe å høre hvordan det går med søknaden . På den måten kan det hende at søknaden blir behandlet raskere. Snakk rolig med dem , ikke hisse deg opp. Ta å nevnd ting som gjør at saken blir behandlet raskere osv![]()
Så vi får det til å gå opp. Jeg har jo også retirement visa ut året også. Men når jeg flytter hjem får jeg bare reise ut på normal ferietid. Max 4 uker