God Jul

Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

Phay skrev: 28 des 2023, 13:59 En blir farget av det man vil se, så sånn er det. Synes det er godt å komme seg hjem med gjerne mellomrom, men var jo, og er jo inneforstått med at Thailand har en lang vei å gå når det kommer til å bli ett Europeisk høystandard land der alt fungerer på skinner, eller?

Fortsatt god jul 😁
Kunne kanskje vært mer som Malaysia?
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#12

Kolami skrev: 03 jan 2024, 12:33 Kunne kanskje vært mer som Malaysia?
Tror alle land har sitt bare en blir lenge nok. Det ene er nok ikke bedre enn det andre om en ønsker å fokusere på det negative.

Synes Thailand og Malaysia har sine positive sider på hver sin måte. De negative får en bare akseptere eller om emen ønsker å bli boende, for å klage hjelper ikke!

Blir som en muslim flytter til norge og klager på vår moral og løssluppenhet.
🌞
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#13

Jeg klager høylytt over at muslimer strømmer inn til Norge og ikke aksepterer min og vår kultur. Her jeg bor går både jentunger, smågutter og kvinner og menn i utrygghet fordi..? Trommesolo: :evil:
Når jeg reiser til et annet land, da er jeg på besøk og jeg gjør mitt ytterste for å vise min respekt for land og folk.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#14

MrDemongas skrev: 03 jan 2024, 17:14 Jeg klager høylytt over at muslimer strømmer inn til Norge og ikke aksepterer min og vår kultur. Her jeg bor går både jentunger, smågutter og kvinner og menn i utrygghet fordi..? Trommesolo: :evil:
Når jeg reiser til et annet land, da er jeg på besøk og jeg gjør mitt ytterste for å vise min respekt for land og folk.
Nå var ikke mitt svar med intensjon om å starte en innvandrings debatt i Norge, men burde ha visst bedre. Triggerfaktor 10
🌞
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#15

Phay skrev: 03 jan 2024, 16:08 Tror alle land har sitt bare en blir lenge nok. Det ene er nok ikke bedre enn det andre om en ønsker å fokusere på det negative.

Synes Thailand og Malaysia har sine positive sider på hver sin måte. De negative får en bare akseptere eller om emen ønsker å bli boende, for å klage hjelper ikke!

Blir som en muslim flytter til norge og klager på vår moral og løssluppenhet.
FOr meg så betyr LOS kun Land of Scam..
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#16

Kolami skrev: 05 jan 2024, 11:49 FOr meg så betyr LOS kun Land of Scam..
Egenerfaring? Har ikke følt det slik personelig, men har møtt mange som mener det samme, men jeg tror de har eksponert seg selv mer for å bli scammet, så litt egenforskyldt synes jeg.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Generelt»