Qatar utvider til 2 daglige avganger fra Gardermoen

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Qatar utvider fra Oslo, noe som vil bli interessant med tanke på tilgjengelighet og priser.

Avgang om morgenen vil være kl 08.15 med ankomst i Doha kl 16.55
Avgang om ettermiddagen vil være kl 15.35 med ankomst i Doha kl 23.15

Reisetid til Bangkok vil ligge på 15 til 17 timer alt etter hvilken avgang man velger. I tillegg har jo Qatar et spennende nettverk av destinasjoner fra Doha.

Går opp til to daglige avganger – kan bety lavere priser
Midtøsten-selskapet Qatar Airways har økt satsingen sin på ruten mellom Oslo og selskapets knuetpunkt, Doha. Nå legger selskapet opp til å øke satsingen ytterligere.

Det skjer fra nyttår da selskapet går opp til to daglige avganger hver dag gjennom hele uken.

Det innebærer en storsatsing der det vil bli hele 14 avganger per uke, med en avgang om morgenen og en avgang om ettermiddagen.

Hos Qatar regner man med at dette også vil kunne bety lavere priser, fordi tilbudet av seter blir doblet.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#2

Noe å tenke på ja..Hvis Finair "fxxer" det til hvis jeg skal tilbake til Norge neste..så ser jeg meg etter nytt selskap..
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#3

kan bli bra dette, selv om jeg bruker å reise fra Trheim. Men det kan jo hende at biletter passer fly fra trheim og qatar fra oslo på ettermiddagen. Mange sier at bilettene er billigere fra Oslo enn Trheim, men det koster en del å komme seg til Oslo og tilbake, :D
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Var mye ledig på flyet fra Oslo med Emirates til Dubai for noen dager siden, så ytterligere kapasitet kan bare være positivt for prisnivået, men fortsatt lang transit på mange av avgangene fra både Dubai og Qatar.
🌞
Brukeravatar
Thaituristen
Innlegg: 37
Registrert: 19 des 2017, 13:21

#5

Jeg bestilte retur til Norge 29 mars 2024 med den nye ankomsten for flere måneder siden. For min del så blir det 1,5 time i Doha istedenfor 6 timer. Kom hjem fra Thailand i går, da kom jeg med Emiratene. Hadde 1,5 timer i Dubai, helt perfekt. Hadde en 4 seter alene. Vil tro flyet var 80-90% fullt?
Svar

Gå tilbake til «I lufta»