Har funnet ut hvordan jeg kan endre hjertet til noe annet
Men akkurat nå, funksjon foran form.
Liker-funksjon
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Nå kommer jo godsakene fram når man beveger musa da. Uten sammenligning for øvrig
Men det er helt greit for meg. Da blir det litt halvanonymt. Er ikke helt dumt å se hvem som liker heller.
Oppdatering av programvaren
Denne funksjonen er utdatert og virker dessverre ikke med nyere versjoner av programvaren på forumet. Personen som utviklet den har forlatt den og vil ikke komme med oppdateringer.
For eventuelt å få den til å virke igjen skal jeg se om det er mulig å tilpasse den til oppdatert programvare.
Forsøker også se om det finnes alternativer.
Vi som skriver får finne annen inspirasjon enn denne funksjonen fremover.
Denne funksjonen er utdatert og virker dessverre ikke med nyere versjoner av programvaren på forumet. Personen som utviklet den har forlatt den og vil ikke komme med oppdateringer.
For eventuelt å få den til å virke igjen skal jeg se om det er mulig å tilpasse den til oppdatert programvare.
Forsøker også se om det finnes alternativer.
Vi som skriver får finne annen inspirasjon enn denne funksjonen fremover.
-
Jeg kan "Likes" Gunners med en tommel opp.
Skulle gjerne erstattet den funksjonen, men per nå finnes det ikke tillegg til programvaren forumet kjører på som gir dette. Noen er under utvikling men ikke klart for å kunne installeres på et forum annet enn på testnivå. Risiko for total krasj av hele databasen er en risk jeg ikke er villig til å ta.