Krav om coronavaksine opphevet etter en dag

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Det går raskt i svingene når nye regler innføres og mange turister er kanskje lettet over siste utvikling.


Krav om coronavaksine for tilreisende opphevet etter én dag

Kravet som ble lansert av helseministeren som et hastevedtak på lørdag er nå opphevet. Det vil si at reisende likevel ikke trenger bringe med seg noe vaksinesertifikat.

Thailand opphevet i dag kravet som gikk ut til verdens flyselskaper fra Thailands luftfartsmyndigheter (CAAT) om å sjekke alle tilreisende til Thailand, og kreve vaksinesertifikat eller en helseerklæring.

Det var helseministeren som sto bak kravet, og det er samme minister som nå opphever kravet.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Wood1958
Innlegg: 4144
Registrert: 25 okt 2017, 16:04

#2

Nå har en jo på hjemlige trakter opplevd hvor uberegnelig dette viruset kan være.Også smitteøkning ved samling av folk ved høytider som har medført nye tiltak.Ser WHO er ute og advarer i Vietnam om slikt i forbindelse med Tet. men de ønsker n at folk skal ha det bra og hygge seg også.
has warned of a possible surge in infections during the week's break from January 20 to 26 for Lunar New Year.

"During this holiday season, we of course want people to have fun and to enjoy time with friends and family, but we also urge people to be vigilant, in order to stay healthy and safe," she was quoted as saying in a WHO report.
https://e.vnexpress.net/news/news/who-w ... 57908.html
En får håpe det går bra med åpning fra Kina i Asiaregionen med mye folk til nyttårsfeiring, så eventuelt ikke EU lager tiltak mot flere land der og derigjenom få Asiatiske myndigheter til å lage nye regler igjen.Tvi tvi
Kanskje mange har funnet annen inntekt så mangel på folk kan presse frem litt bedre betaling for noen også..
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#3

Jeg reiste noen dager før..dere kan tenke dere hvilket stress det var. Aldri om jeg reiser på samme tid som kinesere igjen til Thailand.
Svar

Gå tilbake til «Helse, sykehus og medisiner»