Forslag til bizniss klasse fra Bangkok til Oslo?

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#11

Olav Seglem skrev: 13 mai 2022, 14:08 Da vi dro t norge 15 april var avgang 23.20
Når skal til norge neste gang, pr 8 juli er avgang 0010.
Men d er lenge til og mye kan skje :-)
Flyet kommer enten fra manila, hong kong eller kl.
Og forresten--d er klm.
Men, ang seter.
Liker selv sitte ca 23, siste før toalettene mot gangen. Da lett reise seg og gid plass v toalettene for spasertur :-)
Typisk.haha..reisevant..
Olav Seglem
Innlegg: 673
Registrert: 22 okt 2017, 06:58
Sted: Satuk/buriram-Egersund

#12

Vi med "alderssølv" har det godt.
Sparker bare til pengetreet 20 pr måned :-)
Asiagirl
Innlegg: 197
Registrert: 21 okt 2017, 20:52

#13

Enveisbillett og fra Bangkok er i utgangspunktet litt dyrere, enn fra Oslo. Men absolutt verdt det. Etter å ha prøvd Thai business class blir det nok litt nedtur med Turkish Airways i år, men helt annen pris og helt andre seter. Turkish har mer typen premium seter som Norwegian hadde til/fra Oslo/Bangkok. Glad jeg undersøkte flytypen og seter, ellers hadde det blitt noe nedtur tror jeg, etter Thai opplevelsen. Men antagelig mer behagelig enn kvegklassen (økonomi).
Lydia Nalen
Innlegg: 57
Registrert: 10 feb 2021, 19:12

#14

Lydia Nalen skrev: 13 mai 2022, 11:11 Det stemmer, jeg gjorde det samme i Januar.
Men ser på Julebilletten, at di har gått tilbake til dag flyvninger.
Da har KLM endret Julebilletten. Avgang fra BKK er endret fra klokken 12:00 til klokken 00:30.
Olav Seglem
Innlegg: 673
Registrert: 22 okt 2017, 06:58
Sted: Satuk/buriram-Egersund

#15

Det er nok et tegn på klm rekner det tar en stund til turismen til thailand tar seg opp og de klarer fylle opp egne flyvinger dit.
De stoler nok heller ikke helt på kalkulatoren til TAT :-) (turistmyndighetene)
Lydia Nalen
Innlegg: 57
Registrert: 10 feb 2021, 19:12

#16

Olav Seglem skrev: 20 mai 2022, 06:15 Det er nok et tegn på klm rekner det tar en stund til turismen til thailand tar seg opp og de klarer fylle opp egne flyvinger dit.
De stoler nok heller ikke helt på kalkulatoren til TAT :-) (turistmyndighetene)
Dette tror jeg trekker flere kunder til KLM.
Jeg og mange andre, hater dagflyvninger.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»