Jeg har https://www.tuneprotect.co.th/en som forsikringsselskap.
Greit nok den, men når du skal prøve å få kontakt blir det noe helt annet. Veldig snevert kundesystem. Line og Facebook er selve kommunikasjonen.
Telefon og email ser ut til å være en gammeldags metode. Telefonsystemet er ikke 100% på engelsk. det går i thai og engelsk på samme tid..
Email er det ingen som svarer på..
Responsen på facebook er rask nok den.Og Line har jeg ikke..Jeg vet at jeg burde ha Line, ettersom det er selve platformen i Thailand for all kommunikasjon..
Min erfaring med https://www.tuneprotect.co.th/en
- Geir Rasch
- Innlegg: 510
- Registrert: 23 nov 2017, 07:28
- Sted: Khon Kaen
- Kontakt:
Har Line, men bruker den ikke. For meg er Line et sosialt medium og blir veldig provosert av at det offentlige/kommersielle selskaper bruker Line som informasjonskanal. Lite jeg kan gjøre med det når det gjelder det offentlige bort sett fra å ignorere dem Mo Prom sender daglig ut meldinger på Line på thai som jeg aldri kommer til å gjøre forsøk på å forstå. Mitt forsikringsselskap bruker også Line og jeg har truet med å skifte selskap dersom de henvender seg til meg på endre måter enn via e-post. Jeg ser på både Line og Facebook som useriøse kanaler til bruk for sosialt chat og intet annet.Kolami skrev: ↑08 apr 2022, 05:46 Jeg har https://www.tuneprotect.co.th/en som forsikringsselskap.
Greit nok den, men når du skal prøve å få kontakt blir det noe helt annet. Veldig snevert kundesystem. Line og Facebook er selve kommunikasjonen.
Telefon og email ser ut til å være en gammeldags metode. Telefonsystemet er ikke 100% på engelsk. det går i thai og engelsk på samme tid..
Email er det ingen som svarer på..
Responsen på facebook er rask nok den.Og Line har jeg ikke..Jeg vet at jeg burde ha Line, ettersom det er selve platformen i Thailand for all kommunikasjon..