Verdens beste flyselskap 2021

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Nå er kåringen av verdens beste flyselskap i Skytrax avstemmingen 2021 klar. Her er det passasjerer som stemmer frem sine kandidater.
The World Airline Awards began in 1999, when Skytrax launched its first global, annual airline customer satisfaction survey.

It is not restricted to member airlines or a pre-selected choice of airline, and any airline in the world can be nominated.

There are no survey entry fees, no payment to attend the awards event, and no charges for any use of the award logos and results by winning airlines.
Beste selskap:

Qatar Airways
Qatar Airways is voted the World’s Best Airline for the sixth time at the 2021 World Airline Awards
Qatar vinner også klassen for beste Business Class og tar andre plass på økonomi etter Singapore Airlines.

Topp 10 - Screenshot fra Skytrax
Topp 10 - Screenshot fra Skytrax


På topp 100 total finner vi av interesse Thai Airways 23., Finnair 31., SAS 62., Norwegian 75.


Beste lavprisselskap

Air Asia

Blant lavpris selskapene kommer Norwegian inn på en 13. plass.


Det har blitt laget en egen kategori for selskaper som har utmerket seg i hvordan de har håndtert Covid-19.
COVID-19 standards were rated across a number of key areas including; information and signage, distancing marking and controls, face mask usage consistency amongst staff and passengers, visibility and frequency of hand sanitisers, standard and availability of hygiene products, adapted service in the airport and onboard flights, and cleaning standards and frequency during the end to end travel experience.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
wiking
Innlegg: 442
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#2

Jeg har jo reist en gang med Qatar Airways- Et helt ok flyselskap- men jeg er jo fornøyde med de fleste selskapene jeg har reist med. Vi får jo et sete, mat og kan se film på de fleste selskapene, :D
You Never walk Alone :D
Svar

Gå tilbake til «I lufta»