Sandboksen i Phuket

Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#21

anmeno skrev: 24 aug 2021, 16:11 Må si at jeg ikke skjønner den som velger 15 dager innelåst på et hotell når sandkassa er et alternativ. Har en bekjent som drar nedover med enveis billett denne måneden, han betaler 45000 bath for fly hotell og alle tester I Norge og Thailand, det er vel omtrent det samme som man må betale for hotell i Bangkok.
Det er vel usikkerheten spesielt nå i begynnelsen som gjør at folk velger bangkok istedenfor, spesielt etter den tyske kvinnen ble satt på isolat på nytt hotel og fikk mye oppmerksomhet da hun hadde sittet ved siden av ett reisefølge, der en eller flere testet positivt på covid.

Men for meg så er det eneste alternativet om jeg skulle måtte gjøre det samme. Heller balkong med sjøbris enn noe annet i BKK.
🌞
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#22

Leste nettopp at de åpner opp for fullvaksinerte turister i HuaHin i oktober
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#23

Combat skrev: 25 aug 2021, 08:04 Leste nettopp at de åpner opp for fullvaksinerte turister i HuaHin i oktober
Pattaya i September blir utsatt så vi får se hva som skjer videre nå. Fra dag en så har det vært mange planer og mange utsettelser.


https://thepattayanews.com/2021/08/10/y ... ate-given/
🌞
Olav Seglem
Innlegg: 673
Registrert: 22 okt 2017, 06:58
Sted: Satuk/buriram-Egersund

#24

Problemet med (også) thailand er at det eneste sikre er at alt er usikkert :-).
Spesielt med sandboxene.
Hadde og håpet på pattaya men nix.
Så valgte hotellrom i bangkok fra 21 sept.
Denne gang i tillegg med balkong :-)
Har trening fra oktober i fjor og d gikk greitt nok, bare ha med litt lesestoff :-)
Tepaco
Innlegg: 1
Registrert: 27 aug 2021, 13:47

#25

Noen som har gjennomført? Hva gjør du for og skaffe dokumentasjon på fullført vaksinasjom i norge som thaiene godtar
Olav Seglem
Innlegg: 673
Registrert: 22 okt 2017, 06:58
Sted: Satuk/buriram-Egersund

#26

Har gått inn på helsenorge.no og tatt utskrift av coronapasset som scannet med søknaden.
Har, 3 uker senere, ikke fått tilbakemelding at feil :-).
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»