Stortingsvalg - Covid- Stemmeavgivning-Hvordan

Svar
ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#1

Noen som vet om muligheter for og stemme i Thailand uten og reise til Bangkok (hvis det i det hele er mulig og reise til Ambassaden slik Korona restriksjonene er i Bangkok)? :?
ha96
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#2

Er vel for sent å stemme pr post nå om du ikke sender express sending!

Og siste valgdag på ambassaden er 18 august.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

Frister stemme ved post, så det skal gå det!
Frist
For å bli godkjent, må stemmegivningen være sendt før 3. september og komme frem til valgstyret i kommunen innen kl. 17.00 tirsdag 14. september
https://www.valg.no/for-velgere/stortin ... -brevpost/
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#4

Frister stemme ved post, så det skal gå det! Send mail til ambassaden og be om valgmateriale som de sender til deg, og du har det etter to tre virkedager
Frist
For å bli godkjent, må stemmegivningen være sendt før 3. september og komme frem til valgstyret i kommunen innen kl. 17.00 tirsdag 14. september
https://www.valg.no/for-velgere/stortin ... -brevpost/
🌞
Brukeravatar
PiTa
Innlegg: 221
Registrert: 18 jan 2018, 03:47

#5

Er ferdig med det der. Synes det er viktig å avgi stemme i år.
Sendte i posten til hjemmekommunen. Kostet over 1000 baht, for sikker forsendelse.
Håper den ble rask også, for posten er ikke helt til å stole på for tida. Nå virker det nesten litt for sent å sende med post - om en ikke er sikker på at det kommer raskt frem. Men vil ikke påstå noe jeg ikke har helt klart for meg.
En kan vel sende brevet til ambassaden også, som videresender. Er det ikke slik?.
Virker egentlig best, billigst og tryggest.
ha96
Innlegg: 67
Registrert: 07 jun 2020, 04:05

#6

Takk for informasjonen :) Tror jeg vil ta sjansen med post til tidligere bosteds addresse i Norge da Bangkok ikke frister pr. idag og risiko for karantene ved retur til hjem provinsen her.
ha96
Svar

Gå tilbake til «Generelt»