Jeg mener vi skulle gått i takt med de som ikke har vaksiner og bretta opp ermene i felles kamp mot viruset.
Når vi alikevel ser konsekvensene andre steder.
Litt synd om vårt bidrag ikke er mere enn å holde andre land stengt nede.
Jeg mener vi skulle gått i takt med de som ikke har vaksiner og bretta opp ermene i felles kamp mot viruset.
Tror alle over 18 år i Norge vil få tilbud om vaksine nr. 2 i løpet av september. Men en del vil ikke ta vaksinen. Her er innvandrergrupper sterkt overrepresentert. Visstnok er det ikke noe problem. Og håper det er riktig og at det ikke skyldes berøringsangst og derfor bagatelliseres.gunners skrev: ↑10 aug 2021, 18:48 Leste gjennom sikry's vedlegg.
Jo, regjeringen har taklet korona pandemien meget bra sammenlignet med de fleste andre land.
Men hadde Norge benyttet anledningen til å kjøpe ekstra vaksiner tidligere så hadde landete innbyggere vært fullvaksinert i dag.
Dessuten. En meters regelen har nok ikke vært tilstrekkelig.
Forskere har påvist at når en korona smittet nyser eller hoster kan viruset måles i luften på en avstand på opptil 4 meter.
Er kanskje ikke fullt så rosenrødt som regjeringen vil ha det til.
Smaker også litt valgflesk av dette. Valgkampen i full gang. Stortingsvalg 13 september
Slik jeg har forstått det så er sinovac gratis. Men hvis dem vil ha andre vaksiner så må dem batale. Jeg vet ikke hva som er rett i Thailand. Om Pfizzer er gratis eller ikke.
Det toget rullet ut fra stasjonen for ett og ett halvt år siden, dessverre så var det mange klovner som ikke gadd å komme til stasjonen da. Toget har nå rullet så lenge og så fort at det er umulig å få stoppet det slik at man kan gå på.
Å innføre tiltak mot viruset er nok ikke for sent, slikt blir en vel nødt til om tallene blir for høye.Det har blitt gjort flere ganger og,flere steder med langt høyere tall. Det gjøres også nå rundt omkring desverre for sent for mange.