Kongen innlagt på sykehus

Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4645
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#21

[quote=tdr post_id=32810 time=1622806029 user_id=48]
[mod=tdr]Skjuling av innlegg[/mod]



I tillegg til de innleggene @Phay har skjult er flere tatt med.

Diskreditering av journalister og andre medier på verste måte fordi man ikke er enig med innhold de publiserer er ikke innenfor.
Når vi i tillegg ser mer eller mindre trusler mot andre på forumet for innhold de videreformidler fra kilder som normalt er ganske troverdige så er dette heller ikke innenfor.
Avfeiing av slikt innhold som løgn er heller ikke innenfor.
Ser ikke noen kilder som underbygde at denne nyheten skulle være løgn.

Asianet forholder seg til at vi drifter nettstedet fra Norge og med norsk lovgivning. Forumsreglene er i tillegg til det undertegnede som eier det som regulerer hva vi tillater her. Ingen enkeltpersoner vil fremover få forsøke styre agendaen for innhold her grunnet uenigheter med andre på og utenfor forumet.

Sensur av innhold på Asianet grunnet at andre land evt i verste fall ikke vil ha dette innholdet er ikke noe vi legger oss flate for. Hvis det skulle gå så langt at Asianet blir blokkert i enkelte land grunnet de få som skriver her så anbefaler jeg bruk av VPN for å få tilgang til nettsidene!
[/quote]


best jeg poster dette i denne tråden

jeg skal prøve og ikke lage mere om denne jornalisten og hanspåståtte " byrder"han kan slite med,

men siden det var nemt dette med en jornalist
så har jeg en troverdig kilde,

en thai som lever i eksil i japan
en universitets person m doktor grad som er på kolisjonskurs
med prajut regime,mm
han var min kilde, vil noen ha det han mener
om den jornalisten, vel send en pm,
så kan vi diskutere saken der,



" her er ivertfall min kilde men ikke artikklen"!

Pavin Chachavalpongpun er en thailandsk lærd, lektor og politisk eksil. Han ble født i Bangkok, Thailand. Han uteksaminerte en bachelorgrad fra fakultetet for statsvitenskap Chulalongkorn University, og doktorgrad i politiske studier fra SOAS University of London.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»