Norwegian er seiglivet

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#141

Skal vi stole på svensken?🤔🤔🤔
Vedlegg
13579E8D-24D9-4458-BBD4-2E888F30A8B6.png
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#142

CAT skrev: 29 des 2020, 22:16 Skal vi stole på svensken?🤔🤔🤔
Aksjephurseren sitter vel lastet ned med norwegianaksjer som det er umulig å bli kvitt uten tap. Velkjent triks. Ring E24 og fortell..
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#143

e-golf skrev: 29 des 2020, 22:34 Aksjephurseren sitter vel lastet ned med norwegianaksjer som det er umulig å bli kvitt uten tap. Velkjent triks. Ring E24 og fortell..
Hva med elve komma to gangeren? :mrgreen:
torbus

#144

Fra NRKs nyhetsvarsel:
08:35 Norwegian satser på Europa

Norwegian vil satse på et europeisk rutenettverk uten langdistanse i sin nye forretningsplan. Selskapet viser til stor usikkerhet i etterspørsel på langdistanseruter fremover. De vil ha rundt 50 fly i drift i innenriks- og Europa-markedene i 2021.
Mer info fra E24.

https://e24.no/naeringsliv/i/jBOGV9/nor ... paa-norden
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#145

Ris til egen bak.. eller hva det var. Norwegian burde satse på risfly. Containere er strandet i USA og Europa fordi det ikke er returfrakt til Asia.
Handelen går bare en vei.
https://www.dn.no/utenriks/kina/shippin ... 2-1-943545
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#146

Kan ikke skjønne at OSl-BKK er lønnsom. Hva med å heise prisen litt. Trenger jo ikke selge de for 1499..
evt hva kunne dere tenkt dere å betalt for en direkte rute med daglig avgang ?
For min del kunne jeg sikkert lagt på noen tusen lapper.
Lucifer is back :evil: :twisted:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#147

Vi, familien på fire, har betalt en snittpris på 7000,- per pers når vi flyr t/r på økonomi. Samtidig så er business/førsteklasse fylt opp med thaier i samtlige seter og de får påspandert reisen av government eller - som regel, de flyr gratis iom at de er i slekt med en eller annen bevinget ansatt i Thai Air.
Selskapet er i dag et pensjonsselskap. Det er ikke en snøballs sjanse i LOS for at Thai Air kan overleve uten at skattebetalerne (og de er det få av) skal blø.
Jeg kommer aldri til å kjøpe en eneste billett med Thai Air igjen. Jeg regner med at de skrur igjen krana mht til vedlikehold og sikkerhet. Og da deiser de i bakken.
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#148

CAT skrev: 14 jan 2021, 11:51 Kan ikke skjønne at OSl-BKK er lønnsom. Hva med å heise prisen litt. Trenger jo ikke selge de for 1499..
evt hva kunne dere tenkt dere å betalt for en direkte rute med daglig avgang ?
For min del kunne jeg sikkert lagt på noen tusen lapper.
Har Thai Air solgt T/R eller enkeltveier for 1499,- ???
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#149

MrDemongas skrev: 14 jan 2021, 13:47 Har Thai Air solgt T/R eller enkeltveier for 1499,- ???
Nei, men Gud hvor billi jeg fly med norwegian. Tror den billigste billetten ( en vei ) var 1190,- så de helt nedi 990 for noen år siden. Var Ikke rart en tok seg en ukes tur til bkk, ble jo billigere det en en Oslo helg. Og da er valget enkelt😁
Lucifer is back :evil: :twisted:
MrDemongas
Innlegg: 1015
Registrert: 25 okt 2017, 20:00

#150

Ergo: Aldri mer.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»