Reiseforsikring Corona virus ?

CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#41

anmeno skrev: 17 des 2020, 13:23 Der er jeg ganske sikker på at du tar feil, hvis din test er positiv så blir du lagt inn på sykehus og hvis du ikke har symptomer så vil du ikke bli behandlet på sykehuset og hvis du ikke blir behandlet så slipper forsikringsselskapet å betale for sykehusoppholdet, dvs at det er en kostnad du må dekke.
Her er det en som hvertfall ikke er fornøyd
Vedlegg
2F8EC383-5994-448F-9C8B-BCC1D8F6197B.jpeg
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#42

anmeno skrev: 17 des 2020, 13:23 Der er jeg ganske sikker på at du tar feil, hvis din test er positiv så blir du lagt inn på sykehus og hvis du ikke har symptomer så vil du ikke bli behandlet på sykehuset og hvis du ikke blir behandlet så slipper forsikringsselskapet å betale for sykehusoppholdet, dvs at det er en kostnad du må dekke.
Jeg skal ikke krangle på meg rett på noe jeg med sikkerhet kan si jeg ikke har svart belte i noe helst vedrørende forsikrings selskaps betingelser.

Jeg ble oppringt av en agent igår der jeg stilte så mange spørsmål jeg har nedskrevet at han bare henviste meg videre til manageren, men etter å ha sendt over samme spørsmåls rekke til han også har jeg ikke fått svar enda, noe de vanligvis er veldig raske med å ringe og følge opp. Det er ett sant helvete. Holdt på å bli prakket på en forsikring som ikke dekket luftsport, selv om jeg spesifiserte det på mail og ved telefon samtale av en annen agent. Ifjor holdt jeg på en måneds tid før jeg ga opp og gikk for nomads selv om de ikke dekket covid. Nå er det ny runde
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#43

Kjapt søk og fant denne på Thaiger

NEWS

A concerned reader sent us this information, based on his experiences in the ASQ when he arrived in Thailand. We publish them with good faith but would urge everyone to check their insurance situation, whether they’re currently in ASQ or might be in the near future, to check your individual circumstances. AXA has also responded to the comment, we provide that information in BOLD.

“Under current Thai ASQ rules, anyone who fails the RT-PCR test in quarantine is sent to hospital, even if they have no symptoms. The ASQ quarantine fee (paid in advance to the hotel) does not cover the hospital costs. So insurance is required.

1. I checked with AXA Thailand, as they offer an insurance policy for US$100,000 to meet the Covid-19 insurance laws. They told me this does NOT cover hospitalisation without symptoms, even after failing the covid-19 tests that are required in quarantine. I believe the odds of anyone who fails the test in quarantine having no symptoms are at least 50% and in this case their insurance will be invalid. The policy is not fit for purpose tv
https://thethaiger.com/coronavirus/comi ... fine-print
🌞
anmeno
Innlegg: 424
Registrert: 21 okt 2017, 11:32

#44

Phay skrev: 17 des 2020, 14:20 Kjapt søk og fant denne på Thaiger

https://thethaiger.com/coronavirus/comi ... fine-print
Denne infoen har kommet mange ganger i ASQ gruppen på facebook
Combat
Innlegg: 115
Registrert: 03 jul 2018, 11:07

#45

Phay skrev: 17 des 2020, 14:14 Jeg skal ikke krangle på meg rett på noe jeg med sikkerhet kan si jeg ikke har svart belte i noe helst vedrørende forsikrings selskaps betingelser.

Jeg ble oppringt av en agent igår der jeg stilte så mange spørsmål jeg har nedskrevet at han bare henviste meg videre til manageren, men etter å ha sendt over samme spørsmåls rekke til han også har jeg ikke fått svar enda, noe de vanligvis er veldig raske med å ringe og følge opp. Det er ett sant helvete. Holdt på å bli prakket på en forsikring som ikke dekket luftsport, selv om jeg spesifiserte det på mail og ved telefon samtale av en annen agent. Ifjor holdt jeg på en måneds tid før jeg ga opp og gikk for nomads selv om de ikke dekket covid. Nå er det ny runde
Meld deg inn i Norsk Lutsportforbund, HG/PG seksjonen da har du vel forsikring world wide vil jeg tro
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4570
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#46

Planen er så, men må hjem og konvertere lisensen først før jeg får forsikring igjennom nlf
🌞
Svar

Gå tilbake til «Generelt»