En stor takk til tdr

Svar
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

han har av egen lomme fått igang dette fora

det har gått veldi bra og nye forbedringer hele veien
ikkså galt med medlemmer heller det øker på

vi skylder tdr en stor takk

jeg tror jammen nissen kommer

til han
Vedlegg
B5342EDD-B73A-451E-9A33-3B6366ECFB9A.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Hear hear!

Håper det blir litt sus i kassa og at forumet utvikler seg til å bli en fin plass for alle med interesse for Asia. Gode diskusjoner, reisebrev og utveksling av erfaringer.

Jeg trives godt her og liker funksjonaliteten veldig godt.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
olek

Kan ikke annet enn å si meg helt enig, bra jobba og bra timing!
มังคุด
Sted: Planet Earth

En stor takk og flere tomler i været fra meg også...👍👍
No one here gets out alive...
Brukeravatar
Phelåån

Tror nok at om dere vil ha forum er det kun en ting å gjøre, bla opp det han vil ha for AF. Dette har vært prøvd før, til neste jul ligger dette forumet dødt, som de andre som har prøvd seg.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Nå er jo ikke AF akkurat verdens navle lenger, og ikke er det operativt en gang slik det er uten en Admin, eller teknisk ansvarlig. Så AN er det eneste alternativet med aktivitet om dagen, for de som har Thailand som sitt fokus område, og så får en håpe noen andre land finner veien etterhvert.

TDR har vist seg å levere og være tilstedeværende, og skal ett forum overleve, så må det være slik!

Litt positivitet er jo hyggelig å vise når man først er gjest også? Eller var det nettopp det du ønsket å formidle med å bli medlem her, at det er dødsdømt?
🌞
RobertX

Merkelig påstand å si at Asianet dør ut når vi har aktive folk her som var de mest aktive på AF. Trivelige folk foretrekker andre trivelige folk. Så får surpompene sitte igjen på M/S AF Thaitanic og skåle sammen mens skuta går ned.

For min del synes jeg vi har fått en fin start her og ser bare positive trekk. Kommer det flere folk med god innstilling så er jo det positivt, men vi klarer jo oss vi :D
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
Phelåån

Ønsker Asianet all mulig lykke til, men jeg har sett det før, døgnfluer kommer og går.
RobertX

Døgnfluer? Et internett-forum er en døgnflue? Jeg har versert rundt om på internett siden ca 1994 og tror jeg vet litt om hva som skal til for at et forum som dette holder seg i live. Og slik sett har vi her på Asianet alle forutsetninger for å holde dette gående i mange mange år.

Her er det engasjerte folk som ønsker å formidle sine opplevelser av livet i Asia. Det er daglig aktivitet her, og for min del blir det mer når jeg etterhvert kommer meg tilbake til Thailand.
Brukeravatar
Phelåån

RobertX skrev: 26 des 2017, 10:52 Døgnfluer? Et internett-forum er en døgnflue? Jeg har versert rundt om på internett siden ca 1994 og tror jeg vet litt om hva som skal til for at et forum som dette holder seg i live. Og slik sett har vi her på Asianet alle forutsetninger for å holde dette gående i mange mange år.

Her er det engasjerte folk som ønsker å formidle sine opplevelser av livet i Asia. Det er daglig aktivitet her, og for min del blir det mer når jeg etterhvert kommer meg tilbake til Thailand.
Det har vært mange forum som har startet opp i AFs kjølvann, felles for dem alle har vært ekstatse og fullt driv en tid, og i dag er de lagt ned eller ligger for døden. Men jeg må ikke ha rett, bevares.
Svar

Gå tilbake til «Generelt»