CAT skrev: ↑17 aug 2020, 14:46
https://illvit.no/medisin/sykdommer/his ... -epidemier
Det finnes mange sykdommer og andre ting som tar mye flere liv til sammen.
Bare tuberkulose tar i snitt 1,5 millioner menneskeliv i året.
Vaksinen kommer aldri til å utrydde covid-19.
Vi må bare belage oss på at den er rundt oss. Naturen går sin gang, vi er allerede 3 milliarder for mange.
Det hadde vært en fin måte å blitt kvitt daukjøttet som ikke var i optimal form, underliggende Kostbare sykdommer, Svakerestilte, og eldre (kanskje fått fortgang på arven også i samme slengen for mange), og fått finsilet de med beste genene for Videre overlevelse Av arten og mindre kostbare utbetalinger i fremtiden. Mye pansjonspenger og tygd å sløse bort på andre ting. Jeg stemmer for å gi gass, åpne alle sluser, så om mine foreldre og mine kompiser som ikke har giddi å gjort jobben med å holde seg i form kan ofres. De burde ha stoppet å drikke og spise for årtier siden, og Som ikke har giddet ikke å høre på en skit eller ta seg sammen. Alltid en unnskyldning for å fortsette dovenskapen og idiotiet!
Håper alle forstår ironien, men det er ett faktum at mange enten bevisst overser fakta, eller synes det er en god ide å la disse dø for det bedre og for storsamfunnets skyld. Vi har ikke kommet så langt som art for å la andre dø ut, om vi har den minste mulighet for å redde en av våres egne. Det er sosiale genet som har holdt liv i oss, og gjort oss sterkere. Ikke egoisme!
Håper og tror at de aller fleste, eller i det minste flertallet ser nytten av å ha fått testet ut systemene nå, og i tillegg fått spart mange liv som fortsatt har mange gode år igjen å leve. Når det er sagt så er det mange tragedier i kjølvannet av å stenge ned slik det er gjort nå, og det kommer sikkert til å diskuteres i åresvis fremover hva man burde ha gjort og ikke. Jeg er ihvertfall glad for de tok det seriøst, og gjorde noe med det.
Jeg er sterkt uenig i å sammeligne med andre sykdommer som fortsatt tar mange liv i året men som vi heldigvis ikke ser så mye i dagens samfunn i norge. Husk en ting, fasisten er ikke klar enda og det vil være mange ubesvarte spørsmål fremover.