Coronavirus 2020

Olav Seglem
Sted: Satuk/buriram-Egersund

Nei, men de tae det uten videre for gitt at falangturister vil betale fra 32.000 og oppover :-)
CAT

Har skrevet det før. Kina slapp ut viruset med viten og vilje.
WHO sjefen er betalt av Kina.

«Utenriksminister Mike Pompeo sier amerikanerne har etterretning som viser at WHO-sjef Tedros Adhanom Ghebreyesus ble kjøpt og betalt av Kina før han ble valgt.

– Jeg kan ikke si mer, men jeg kan si at det basert på solid etterretning ble inngått en avtale da Tedros ble valgt, skal Pompeo ha sagt. (NTB)»
Snøret strammer seg rundt Kina nå. De har jobbet for verdensherredømme, og går over lik for å få det til.
Skal ble meget interessant å følge denne utviklingen. De har påført verden den værste pandemien på 100 år.
Shame on you China..
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

CAT skrev: 22 jul 2020, 16:17 Har skrevet det før. Kina slapp ut viruset med viten og vilje.

«Utenriksminister Mike Pompeo sier amerikanerne har etterretning som viser at WHO-sjef Tedros Adhanom Ghebreyesus ble kjøpt og betalt av Kina før han ble valgt.

– Jeg kan ikke si mer, men jeg kan si at det basert på solid etterretning ble inngått en avtale da Tedros ble valgt, skal Pompeo ha sagt. (NTB)»
Snøret strammer seg rundt Kina nå. De har jobbet for verdensherredømme, og går over lik for å få det til.
Skal ble meget interessant å følge denne utviklingen. De har påført verden den værste pandemien på 100 år.
Shame on you China..
spennende og se hvor dette ender,

men det er sørdeles alvorlige beskyldninger
og nå må Mike Pompeo legge fram bevis,,?
Sist redigert av riflefish den 22 jul 2020, 17:02, redigert 1 gang totalt.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
apekatt1

CAT skrev: 22 jul 2020, 16:17 Har skrevet det før. Kina slapp ut viruset med viten og vilje.

Shame on you China..

Jeg stoler ikke på noen "beviser" fra USA i et valgår for Donald. "China flu" er propaganda fra Donald og hans folk for å vinne valget i november.

Mvh
Apekatt1
Brukeravatar
riflefish

apekatt1 skrev: 22 jul 2020, 16:55 Jeg stoler ikke på noen "beviser" fra USA i et valgår for Donald. "China flu" er propaganda fra Donald og hans folk for å vinne valget i november.

Mvh
Apekatt1
👌👍
Brukeravatar
riflefish

Vedlegg
01E0AA06-8335-4BA0-B70F-B1147E68E8C6.jpeg
Wood1958

apekatt1 skrev: 22 jul 2020, 16:55 Jeg stoler ikke på noen "beviser" fra USA i et valgår for Donald. "China flu" er propaganda fra Donald og hans folk for å vinne valget i november.

Mvh
Apekatt1

Sikkert ikke så lett for Pompeo å dra til Europa for å sanke støtte mot Kina, bra for Norsk gass at US prøver å stoppe for russerene , men det løpet er vel kjørt nå, Nord Stream 2 er vel snart ferdig utbygd og det eneste de (Amerikanererne) har oppnådd er å unødvendig legge seg opp i EU sin fremtidige energiplanlegning.

https://www.atlanticcouncil.org/blogs/n ... -tensions/

At Trump selv sto på talestolen med disse utallelser for ca 1 uke siden gjør det sikkert ikke lettere.(men han er som vanlig en som vet noe andre ikke vet)
28, 28 til 28 ,50 i videoen .
https://youtu.be/Yo0b--9zDjE?t=1708

Vet etterhvert ikke om dette viruset kan komme il å isolerere amerikanerene .
MrDemongas

Jeg hadde for noen år siden, i noen måneder et oppdrag for en maskin og anleggsforretning. Eieren av selskapet ble hver eneste dag, flere ganger per dag oppringt av kinesere som ville selge maskiner til disse. Han svarte hver gang høflig, nei. "Vi har allerede avtale med andre produsenter".. Men de ga seg ikke. Hver dag, flere ganger hver dag - og tonen ble nærmest truende. Jeg har aldri sett eller hørt på maken til aggresivt salgsfremstøt. De var helt uten hemninger og totalt uten folkeskikk. På reise rundt om ser jeg det samme. Disse hankineserne, som ikke viste hva en traktor var før 1970, de tror de kan rævpule verden med slavearbeid og produkter made in CCP. NOT!
Jeg vender alt rund for å se hvor det er laget. Står det made i china... mister det på gulvet og trakker diskret på dritten.
BOIKOTT KINA!
CAT

Mvh
Apekatt1
Vi får se hva som kommer frem. Men jeg betviler det ikke. Og den WHO sjefen er så korrupt og betalt av Kina.
Sannheten vil komme frem.
CAT

MrDemongas skrev: 22 jul 2020, 21:57 Jeg hadde for noen år siden, i noen måneder et oppdrag for en maskin og anleggsforretning. Eieren av selskapet ble hver eneste dag, flere ganger per dag oppringt av kinesere som ville selge maskiner til disse. Han svarte hver gang høflig, nei. "Vi har allerede avtale med andre produsenter".. Men de ga seg ikke. Hver dag, flere ganger hver dag - og tonen ble nærmest truende. Jeg har aldri sett eller hørt på maken til aggresivt salgsfremstøt. De var helt uten hemninger og totalt uten folkeskikk. På reise rundt om ser jeg det samme. Disse hankineserne, som ikke viste hva en traktor var før 1970, de tror de kan rævpule verden med slavearbeid og produkter made in CCP. NOT!
Jeg vender alt rund for å se hvor det er laget. Står det made i china... mister det på gulvet og trakker diskret på dritten.
BOIKOTT KINA!

Helt enig, har sett meg lei av et brutalt kommunist regime skal få ture frem i verden akkurat som de vil. At den norske regjeringen ble rævslikkere og ba om unnskyldning for fredsprisen til den dissident er en skandale. Og det bare for å levere no fisk. De skulle stått på sitt, idag når det begynner å brenne under føttene til regime, vill norge fått masse kred for å ha stått opp mot Overmakten og tyrannen Kina, men vi feiga ut.
Regjeringen snakker med 2 tunger, vi kan ikke eie en aksje «oljefondet» Hvis selskap skulle ha svidd av litt regnskog eller Styret ikke har innvotert minnoriteskvinner. Det har oljefondet etiske retningslinjer bestemt. Men å trykke Kina til brystet og være «buser» me de skal de være, selv om de undertrykker millioner av innbyggere, og tar seg til rette i andres land.
Og Alle land veit nå at WHO er korrupt, men fra den feige Erna er det helt knyst stille.
BOIKOTT KINA NÅ...........
Svar

Gå tilbake til «Helse, trening og kosthold»