Det er jo en tid hvor PK og fake news er den store fienden mot all verdens elendighet som ikke eksisterer. Kan nevne Covid 19, klimaendringer, helseskadelige utslipp, avskogning, utryddelse av insekter og dyr, dagligdags rasisme, (jeg har tendenser til rasistiske tanker selv, ikke noe å legge skjul på det) Og det er en tid hvor despoter velges fremfor fornuftige valg, pga alt som er nevnt over!
Det blir ikke rett for det!
Coronavirus 2020
I videoen så sier hun at hun allerede har fått inn mye mer på go fund me enn sykehus oppholdet kostet og at hun kan betale tilbake til de som ønsker det. Det siste døgnet har det kommet inn ca 1000$, jeg lurer på om dette er betalt inn av folk som har sett videoen men allikevel ønsker å støtte henne. Ser at go fund me er satt opp av noen andre så det er kanskje ikke så lett for henne å stopp den heller.MrDemongas skrev: ↑21 jun 2020, 02:24 Jeg tillater meg å poste/lenke en Yututbevideo som har merket meg. Jeg har følgt dette paret og har selv en tilsvarende interesse og noenlunde lik seilbåt. Nå er ektemannen død som følge av Kinavirus09. Han tok sitt siste sukk i Sør-Afrika.
Livet er skjørt. Jeg sitter med tårer og kan ikke annet enn å be om at en vaksine kommer, og at Kinas kommunistiske vanstyre vil bli tatt av dage.
Jeg ber alle som er på AF om å være forsiktig. Vask hender og ta hensyn.
https://www.youtube.com/watch?v=yAAwO8s1HJ0
https://www.gofundme.com/f/childress-covid-care
Jeg lurer på hvorfor kreft ikke er med i denne visualiseringen.....Tore Bustad skrev: ↑21 jun 2020, 21:29 Nei, det dør ikke flere av influensa. Det blir ikke mer sant selv om det hele tiden gjentas. Akkurat nå dør det flere i verden av Covid-19 enn av noe annen sykdom.
Det er bare å se på statistikken.
At det ikke dør mange i Norge og i Thailand, er fordi begge landene har lyktes godt med dramatiske tiltak, men dette er fortsatt langt fra over.
Denne viser ganske klart hvor dødelig Covid-19 er.
https://public.flourish.studio/visualis ... kWj0HDUdNU
Hvordan tenker du at gamle med underliggende helseplager skal skjerme seg?CAT skrev: ↑21 jun 2020, 20:15 Denne pandemien dør ut. ja, gamle og de med underliggende helseplager bør skjerme seg selv.
Ellers bør dette hysteriet opphøre snarest.
Disse tallene i norge er ubetydelige,( det dør flere av influensa). Konsekvensene av den drastiske nedstengningen kommer til å kose samfunnet dyrt.
Nå må alt tilbake til normalen fort som mulig.
Dette gjelder også i thailand, men den crazy juntaen har skjønt at de kan kontrollere befolkningen nå. kjører ren propaganda. og folket «kjøper» feilinformasjonen og skremselspropaganda om hvor ille det er i Vesten.
Hva med de som jobber på sykehjem, hjemmepleie og sykehus skal disse også melde seg ut av samfunnet slik at de ikke smitter de svakeste?
Det er ikke en tilfeldighet at de landene som sliter mest er ledet av klovner....
Eller selvmord som tar nesten 800 000 liv i året, og det kommer kanskje til å vises på statistikken etter Covid 19 I slutten av året. Foreløbig bare spekulasjoner, men det har vært en peak med selvmord nå de første halvdelen av året, men fortsatt for tidlig å si enda. Nesten det samme dør av Hiv relaterte sykdommer pr år, fra kreft dør det 10 millioner årlig. Men dette er jo ikke pandemier som smitter foruten Hiv som er å regne som en epedemi.
https://www.who.int/mental_health/preve ... revent/en/
Close to 800 000 people die due to suicide every year, which is one person every 40 seconds. Suicide is a global phenomenon and occurs throughout the lifespan. Effective and evidence-based interventions can be implemented at population, sub-population and individual levels to prevent suicide and suicide attempts. There are indications that for each adult who died by suicide there may have been more than 20 others attempting suicide.
https://www.who.int/mental_health/preve ... revent/en/
Jeg har ikke svaret på det, jeg bare skjønner at samfunnet mångå videre, hva tror du konsekvensene blir hvis vi fortsetter å stenge ned og nekte folk å reise??anmeno skrev: ↑22 jun 2020, 11:58 Hvordan tenker du at gamle med underliggende helseplager skal skjerme seg?
Hva med de som jobber på sykehjem, hjemmepleie og sykehus skal disse også melde seg ut av samfunnet slik at de ikke smitter de svakeste?
Det er ikke en tilfeldighet at de landene som sliter mest er ledet av klovner....
skal bli interessant.
og det med at landene. som sliter mest med covid, styres av klover blir en idiot forklaring.
Synes du sverige styres av klovner? el italia og spania?
Da kan du hvertfall ta med Erna og co også, som lot 15000 samles. større smitte bombe har vi ikke laget i norge siden nedstengningen, og den ble velsignet av henne.
Lucifer is back

Hvor henter du slikt fra, at Erna og co tillot 15000 å samles? 50 personer er og var de antall personer som ble gitt tillatelse til å delta i protestmarsjen. Så du helst at politiet skulle engasjere seg når det dukket opp flere? Hvor mange var det til slutt i oslo?
De lar da så sannelig flyselskapene fylle midtsete på,tvers av folkehelsedirektorate og folkehelseinstituttest anbefalinger også. Ikke synes de det var nødvendig med maskepåbud heller, det var noe flyselskapene selv innførte.CAT skrev: ↑22 jun 2020, 13:37 Jeg har ikke svaret på det, jeg bare skjønner at samfunnet mångå videre, hva tror du konsekvensene blir hvis vi fortsetter å stenge ned og nekte folk å reise??
skal bli interessant.
og det med at landene. som sliter mest med covid, styres av klover blir en idiot forklaring.
Synes du sverige styres av klovner? el italia og spania?
Da kan du hvertfall ta med Erna og co også, som lot 15000 samles. større smitte bombe har vi ikke laget i norge siden nedstengningen, og den ble velsignet av henne.
Vet da ikke hvor mange flypassasjerer som i deres øyne er like trygge som demonstranter.
Enig i at vi må åpne opp men mener det skal skje med tryggningstiltak ..
Men det er jo også mye opp til oss selv å beskytte oss,
https://sverigesradio.se/sida/artikel.a ... el=7498643
Litt covid info fra søta bror..
Tror de har rett i sine antagelser.
Litt covid info fra søta bror..
Tror de har rett i sine antagelser.
Lucifer is back

Problemet er jo at «mennesket» ikke skal tenke selv lenger. det skal myndighetene gjøre for deg.Wood1958 skrev: ↑22 jun 2020, 14:02 De lar da så sannelig flyselskapene fylle midtsete på,tvers av folkehelsedirektorate og folkehelseinstituttest anbefalinger også. Ikke synes de det var nødvendig med maskepåbud heller, det var noe flyselskapene selv innførte.
Vet da ikke hvor mange flypassasjerer som i deres øyne er like trygge som demonstranter.
Enig i at vi må åpne opp men mener det skal skje med tryggningstiltak ..
Men det er jo også mye opp til oss selv å beskytte oss,
Resultatet ser man rundt omkring. gjelder ikke bare covid.
Lucifer is back