Fly til thailand

Svar
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#1

Når blir det mulig å fly til thailand igjen?

Har mulighet både i juni og juli, men regner med at juni blir for tidlig.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1841
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#2

Foreløpig er det satt 31. mai som dato for stenging av flyvninger fra utlandet.

Incoming flights ban extended to May 31
The Civil Aviation Authority of Thailand (CAAT) on Monday decided to extend the ban on all incoming flights for another month, on continuing worries about the coronavirus pandemic.
Når det åpnes opp igjen er det jo en del som skal på plass før ulike flyselskap er klare vil jeg tro så det er vanskelig å si noe eksakt.

Tenker nok også at juni er for tidlig. Ikke vet vi hva status fra Thailand sin side vil være når vi nærmer oss, samtidig som vi ikke vet hvilke restriksjoner som er satt fra andre land for flyvninger.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
wiking
Innlegg: 440
Registrert: 14 jan 2018, 19:37

#3

Tror nok det blir en stund til det går fly til Thailand. Man håper jo det beste ..... :D
You Never walk Alone :D
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#4

jeg velger å være optimist foreløpig.
men juni blir nok for tidlig. snakket med en i dag som ikke var veldig optimist. men nå ser jeg at de skal åpne opp på kontinentet og legge til rette for ferie aktivitet og turisme.
hjula må begynne å rulle igjen.
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#5

CAT skrev: 28 apr 2020, 20:33 jeg velger å være optimist foreløpig.
men juni blir nok for tidlig. snakket med en i dag som ikke var veldig optimist. men nå ser jeg at de skal åpne opp på kontinentet og legge til rette for ferie aktivitet og turisme.
hjula må begynne å rulle igjen.
Optimist eller ei. Jeg tror du må regne med at det går fint å reise i juli. I norge kan man reise med 2/3 fulle fly. Jeg har billett nå 1. mai (innenriks) og eneste årsaken til at den ikke blir brukt er frykt for å smitte andre.
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#6

e-golf skrev: 28 apr 2020, 21:32 Optimist eller ei. Jeg tror du må regne med at det går fint å reise i juli. I norge kan man reise med 2/3 fulle fly. Jeg har billett nå 1. mai (innenriks) og eneste årsaken til at den ikke blir brukt er frykt for å smitte andre.
Ja, det er det jeg håper på også. Skal følge nøye med på utviklingen. Gidder ikke å sette meg selv i en vanskelig situasjon der nede.
Blir vel kanskje krav til dokumentasjon at man er frisk og en forsikring som viser til at den også dekker covid. Blir det ikke tur i Juli, så blir det 2021
før jeg får reist.
Så da antar jeg at du er en av de smittede her i landet, etter som du ikke skal på det flyet?
Har du vært syk?
Godt at du tar hensyn hvertfall👌
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
e-golf
Innlegg: 322
Registrert: 07 jun 2018, 22:57

#7

CAT skrev: 28 apr 2020, 21:52 Ja, det er det jeg håper på også. Skal følge nøye med på utviklingen. Gidder ikke å sette meg selv i en vanskelig situasjon der nede.
Blir vel kanskje krav til dokumentasjon at man er frisk og en forsikring som viser til at den også dekker covid. Blir det ikke tur i Juli, så blir det 2021
før jeg får reist.
Så da antar jeg at du er en av de smittede her i landet, etter som du ikke skal på det flyet?
Har du vært syk?
Godt at du tar hensyn hvertfall👌
Jeg har ikke vært syk, men jeg har hatt litt hoste og snufsing for to uker siden. Men gidder ikke å reise da det er ikke er høyst nødvendig. Tror om en måned eller to (håper) så er alt som før med hensyn til bevegelsesfrihet.
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#8

e-golf skrev: 28 apr 2020, 22:25 Jeg har ikke vært syk, men jeg har hatt litt hoste og snufsing for to uker siden. Men gidder ikke å reise da det er ikke er høyst nødvendig. Tror om en måned eller to (håper) så er alt som før med hensyn til bevegelsesfrihet.
Det er jo nesten så vi som bor her nå, bare venter på at det skal ta av, og det har jeg gjort siden jeg kom hit. Ikke i min villeste fantasi trodde jeg Thailand skulle greie å begrense smitteomfanget, men underet har skjedd så langt, og måtte det bare vare.
🌞
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4568
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#9

BTW, jeg så ett fly på himmelen igår ettermiddag :o :shock:
🌞
CAT
Innlegg: 542
Registrert: 21 okt 2017, 23:22

#10

Phay skrev: 29 apr 2020, 08:03 BTW, jeg så ett fly på himmelen igår ettermiddag :o :shock:
cargo flya går. fisk ned og munnbind hjem..
Lucifer is back :evil: :twisted:
Svar

Gå tilbake til «Korte spørsmål»