Den undersøkelesen som viser at 20 % av rekrutter tester positivt på narkotika skulle jeg likt å sett.riflefish skrev: ↑12 des 2017, 12:32 nå er vel desverre de yngste mc førere
som står for denne uhygglige statestikken
og bare ca vel 30% har førerkort
nb ved forrige sesson der militare skulle
" verve" soldater fant msn at 20 % av
rekruttene testet posetift på narkotike
jeg vil påstå at det er unge førere som er
rusa på noe som drar opp statestikken!
jeg tror ikke " budda" og troen på
reinkranasjon har mye og si!
bilførere flest kjøreikke så galt!
r
Når det gjelder rus og ruskjøring i Thailand som i de fleste andre land er det ganske enkelt å vite hva det er, men det er jo som å snakke om elefanten i rommet. Alkohol, alkohol og mere alkohol. I Thailand kjører man til utestedene, man drikker øl, sprit og vin, gjerne i store mengder og så setter en seg i bilen eller på moppen og kjører hjem igjen. Det er så vanlig og akseptert at det er til å grine av. Senest forleden ble jeg påkjørt av en fyr det stinka alkohol av. Han traff heldigvis bare bakhjulet på moppen min med framhjulet sitt og bøyde nummerskiltet, så heldigvis ingen særlig skade. Men bare flaks da.
Motobiketaxigutta i Pattaya sitter rett som det er å drikker øl på kveldene, innimellom turene. Har sett politi i uniform sitte og drikke whisky for så å gå og sette seg bak rattet. Veldig betryggende må jeg si...